اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی صورت گرفت

برگزاری بیش از 1500 کلاس آموزشی در ارتباط با مسائل بانوان

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: بیش از یک‌هزار و 500 کلاس آموزشی ویژه بانوان در آذربایجان غربی برگزار شده است.

برگزاری بیش از 1500 کلاس آموزشی در ارتباط با مسائل بانوان

احد مهرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به اهمیت و نقش زنان در استحکام خانواده، سال گذشته کلاس‌های آموزشی متعددی برای گروه‌های سنی مختلف، از جمله دختران دانش‌آموز، دانشجویان، بانوان شاغل در ادارات و بانوان زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان تشکیل شده است.

وی به بخشی از اقدامات فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی در ارتباط با بانوان اشاره کرد و گفت: سال گذشته بیش‌تر برنامه‌های خود را به دانش‌آموزان دختر، به عنوان بانوان آینده جامعه معطوف کردیم که به این منظور بیش از یک‌هزار و 200 کلاس آموزشی برای دختران محصل استان برگزار شد.

مهرمند تصریح کرد: در کنار برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دختران دانش‌آموز، حدود 120 کلاس آموزشی نیز برای دانشجویان استان برگزار کردیم.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی متعدد برای بانوان زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خبر داد و افزود: سال گذشته در قالب 69 کلاس آموزشی، آموزش‌های لازم در ارتباط با مسائل ویژه بانوان به این افراد ارائه شد.

مهرمند به گستردگی این کلاس‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: 150 کلاس آموزشی نیز برای بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: این کلاس‌های آموزشی با استقبال خوب بانوان استان همراه بود که بازخوردهای ارائه شده حاکی از تأثیر مناسب این کلاس‌ها بر بانوان شرکت کننده در این کلاس‌های آموزشی است.

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی بر لزوم توجه به بانوان به عنوان اعضای مهم جامعه اشاره کرد و گفت: بانوان نقش مهمی در حفظ استحکام بنیان خانواده دارند و ارائه برخی آموزش‌های لازم به آنان می‌تواند سبب انسجام خانواده و برقراری صمیمیت میان اعضای خانواده شود.

مهرمند تصریح کرد: صرف هزینه در چنین زمینه هایی در حقیقت نوعی سرمایه‌گذاری برای داشتن جامعه‌ای سالم در آینده است که لازم است با برنامه‌ریزی‌های درست بیش از پیش به آن توجه شود.

انتهای پیام/61009/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول