اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سرنوشت مشترک هتل سماموس و هتلی در میاندرود

ساخت هتل پنج ستاره در میاندرود مازندران در حالی در مسیر فراموشی قرار گرفت که سرنوشت ساخت این هتل نیز در حال تبدیل شدن به هتل سماموس رامسر است.

سرنوشت مشترک هتل سماموس و هتلی در میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روستای لاریم از توابع شهرستان تازه تاسیس میاندرود در حدود سه سال پیش شاهد حضور مدیران استان مازندران در کارگروه میراث فرهنگی مازندران بود.

کارگروه میراث فرهنگی استان مازندران در روستای لاریم ساری به خاطر تصمیم‌گیری برای احداث هتل پنج ستاره تشکیل شده بود.

در این کارگروه که مدیران و برنامه‌ریزان استان مازندران از سر شوق در این شرکت کرده بودند خبر از احداث هتل بزرگ گردشگری به مردم مرکز استان مازندران داده شد و حتی برنامه‌ریزی برای حضور مسافران و گردشگران عرب نیز در برنامه کاری قرار گرفت.

در این جلسه یکی از مدیران ارشد مازندران از گردشگرانی که به مازندران سفر می‌کنند به چادرخواب تعبیر کرد که به مذاق یکی از اساتید دانشگاه نیز خوش نیامد.

هنوز اجرای این هتل شروع نشده بود، از معارضان محلی گلایه به میان آمد که تصمیم گرفته شد که حتی برخی از دامداری‌های سنتی که در اطراف هتل قرار دارد نیز باید از این مکان تغییر مکان دهند و خلاصه اینکه ابر و باد و مه خورشید فلک برای ایجاد این هتل باید همکاری کنند تا شاید مجریان طرح برای ساخت این هتل دست به کار شوند که با وجود همکاری همه‌جانبه خبری از ساخت این هتل در درست نیست.

برای اینکه درباره آخرین وضعیت ساخت هتل ستاره ماهان مازندران باخبر شویم به سراغ متولی گردشگری استان مازندران رفتیم تا در جریان ساخت این هتل و دلایل تاخیر در اجرای این پروژه باخبر شویم.  

‌مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران درباره وضعیت پروژه گردشگری ماهان در میاندرود و در روستای لاریم این شهرستان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: میراث فرهنگی همه فرآیند صدور مجوز، موافقت اصولی، تغییر کاربری و هرگونه مجوزی که مربوط به استان مازندران بود را انجام داد. 

وی تصریح کرد: پروژه گردشگری ماهان پروانه ساخت نیز دریافت کرد و حتی الحاق به بافت روستا نیز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران ادامه داد: مصوب شد که تسهیلات در اختیار این واحد گردشگری قرار گیرد و این پروژه بزرگ گردشگری در تهران موفق به دریافت تسهیلات نشد.

وی ادامه داد: مسئولان پروژه ماهان به ما اعلام کردند که مجوزهای لازم از جانب استان صادر شود، ما با بانک‌ها لابی می‌کنیم که تاکنون این اتفاق نیفتاد.

فرزانه درباره پیشرفت فیزیکی این پروژه خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی خاصی در اجرای این پروژه مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول