اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل:

روند آماده‌سازی تیم شهرداری مطلوب است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: روند آماده‌سازی تیم فوتبال شهرداری اردبیل برای حضور در لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور روند مطلوب و رضایت‌بخشی است که امیدواریم همین فرآیند ادامه پیدا کند.

روند آماده‌سازی تیم شهرداری مطلوب است

محمدعلی ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: بازی در لیگ دسته دو متفاوت‌تر از لیگ‌های دیگر است چرا که در این سطح از بازی‌های باشگاهی تیم‌ها با چهره‌های متفاوت‌تر حضور پیدا می‌کنند که گاه شناخت شیوه و روش بازی آنها نیز پیچیده‌تر و متفاوت‌تر است.

وی با بیان اینکه با وجود جوانان و نوجوانان مستعد فوتبال استان اردبیل لیاقت حضور در لیگ برتر فوتبال را نیز دارد، تصریح کرد: ما امروز تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را به کار گرفتیم تا تیم را در شرایط مناسب تمرین داده و آماده حضور در رقابت‌ها کنیم که امیدواریم با همراهی مسئولان و همت و غیرت بازیکنان بتوانیم با کسب نتایج مناسب به لیگ‌های بالاتر صعود کنیم.

ربیعی بار دیگر با تکرار این موضع که تضمینی برای قهرمانی و صعود به لیگ دسته یک نمی‌دهم، خاطر نشان کرد: اما با وجود این موضوع قول می‌دهم که با تمام وجود و بهره‌گیری از انرژی بازیکنان و غیرت و همیت آنها بتوانیم در لیگ آینده موفق عمل کنیم.

این مربی با سابقه فوتبال در ادامه اضافه کرد: اردبیل از دیرباز در رده‌های مختلف پایه و نوجوانان و جوانان بازیکنانی مستعد داشته و زمانی که بنده در رده‌های مختلف استعدادیابی جوانان و نوجوانان تیم ملی حضور داشتم سعی می‌کردیم از این بازیکنان مستعد استان اردبیل دعوت کنیم که برخی از آنها نیز امروز در لیگ‌های مختلف خوش می‌درخشند.

وی ضرورت نگرش مثبت به تیم را حیاتی توصیف کرد و ادامه داد: هر چند در گذشته برخی حاشیه‌سازی‌ها و منفی‌نگری‌ها در این تیم وجود داشته است اما بنده سعی کردم در چند صباحی که در این تیم همراه دوستان و کادر فنی و مدیریتی هستم تیم را به دور از حاشیه به سمتی سوق دهم تا ظرفیت و انرژی بازیکن در مسیر موفقیت و توفیقی بیشتر تخلیه شود.

انتهای پیام/62007/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول