اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر

دور پنجم رقابت‌های شطرنج قزوین به پایان رسید

دور پنجم رقابت‌های شطرنج استان قزوین با شناخت نفرات برتر به پایان رسید، تا تنها چهار دور دیگر این مسابقات به پایان برسد.

دور پنجم رقابت‌های شطرنج قزوین به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان دور پنجم رقابت‌های شطرنج استان قزوین که از سه‌شنبه چهارم تیر ماه با شرکت 45 شطرنج‌باز در خانه شطرنج مجموعه ورزشی غدیر قزوین در حال برگزاری است، تا به این لحظه شاهین جوانی با کسب پنج امتیاز بالاتر از رقیبان خود در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است.

در این مسابقات فرامرز علیقلیان با کسب 4.5 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاده است و علیرضا قورچه بیگی نیز با همین تعداد امتیاز و اختلاف پوئن‌شکنی بهتر در مکان سوم جدول جای گرفته است.

در جریان رقابت‌های شطرنج استان، شطرنج‌بازانی از شهرهای و نقاط مختلف حضور دارند که در 9 دور به روش سوییسی تا دوشنبه دهم تیر ماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

اما تا پایان دور پنجم این رقابت‌ها، سعید کوشان، محمد حجی‌زاده و رامتین کاکاوند نیز با کسب چهار امتیاز تا پایان دور پنجم با اختلاف پوئن‌شکنی به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم این مسابقات ایستاده‌اند.

نکته قابل توجه رقابت‌های شطرنج باشگاه‌های استان این است که در این مسابقات علاوه بر اینکه چند شطرنج‌باز زیر شش سال حضور دارند، 18 شطرنج‌باز دارای ریتینگ (درجه بین المللی) نیز در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.

به هر حال برگزاری رقابت‌های شطرنج باشگاه‌های استان نقش قابل قبولی در راستای رشد و شکوفایی شطرنج‌بازان استان دارد و به طور قطعی برگزاری منظم این مسابقات با حضور شطرنج‌بازان با تجربه و ریتینگ‌دار قزوینی می‌تواند آینده‌ای درخشان را برای این رشته ورزشی در استان ترسیم کند.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول