اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر

دور ششم رقابت‌های شطرنج قهرمانی قزوین به پایان رسید

دور ششم رقابت‌های شطرنج قهرمانی استان قزوین ساعاتی پیش با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

دور ششم رقابت‌های شطرنج قهرمانی قزوین به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این رقابت‌ها که با حضور 45 شطرنج‌باز در 9 دور به روش سوئیسی در خانه شطرنج مجموعه ورزشی غدیر قزوین در حال برگزاری است، فرامرز علی‌قلیان با کسب 5,5 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

علیرضا قورچه‌بیگی با همین تعداد امتیاز و اختلاف پوئن‌شکنی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است و شاهین جوانی با کسب پنج امتیاز در مکان سوم جای دارد.

اما محمد حجی‌زاده دیگر شطرنج‌باز قزوینی با کسب پنج امتیاز و اختلاف پوئن‌شکنی مکان چهارم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.

در حالی که تا به امروز شش دور از برگزاری رقابت‌های شطرنج قهرمانی استان می‌گذرد، قهرمانی این دوره از مسابقات هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و نمی‌توان با قاطعیت گفت که کدام شطرنج‌باز در نهایت می‌تواند عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را تصاحب کند.

با نگاهی به دور پنجم رقابت‌های شطرنج قهرمانی استان می‌توان این نکته را برداشت کرد که سطح فنی این دوره از مسابقات بسیار به هم نزدیک است؛ به طوری که تا پایان دور پنجم این رقابت‌ها، شاهین جوانی با کسب پنج امتیاز در صدر جدول قرار داشت و فرامرز علی‌قلیان و علیرضا قورچه‌بیگی با 5,4 امتیاز و اختلاف پوئن‌شکنی به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم جدول را در اختیار داشتند.

نکته قابل توجه این است که رقابت‌های شطرنج قهرمانی استان بسیار نزدیک به هم دنبال می‌شود و به طور حتم سه دور پایانی این مسابقات می‌تواند نقش مهم و تأثیرگذاری در شناخت نفرات برتر داشته باشد.

رقابت‌های شطرنج قهرمانی استان که از روز سه‌شنبه چهارم تیر ماه آغاز شده است، دوشنبه دهم تیر ماه با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/77004/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول