اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برگزاری مراسم تلاوت قرآن در مصلی ساری

مراسم روح بخش تلاوت قرآن کریم در مصلی شهر ساری برگزار می‌شود و این مراسم به طور زنده از شبکه تبرستان مازندران پخش می‌شود.

برگزاری مراسم تلاوت قرآن در مصلی ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مصلای ساری امسال نیز همانند سال‌های گذشته محل حضور دوستداران و علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

قرائت قرآن در مصلای مرکز استان مازندران چند سالی که رونق گرفته و در این مکان معنوی شاهد حضور گسترده عاشقان به قرآن و عترت هستیم.

محفل انس با قرآن کریم در مصلی مرکز استان مازندران از ساعت 18 هر روز به مدت یک ساعت با حضور قاریان برجسته قرآن مازندران برگزار می‌شود.

مهدی مستشرق مسئول برگزاری محافل قرآنی در مصلی مرکز استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: امسال برای پنجمین سال متوالی محافل انس با قرآن در مصلی مرکز استان مازندران برگزار می‌شود و سه سالی است که رسانه ملی در مرکز استان مازندران پوشش این محفل قرآنی را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: محافل قرآنی در مازندران با مسئولیت دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران و با همکاری صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار می‌شود که 16 قاری برجسته مازندرانی در این محافل حضور می‌یابند.

مستشرق خاطرنشان کرد: قاریان این محفل قرآنی به تایید شورای عالی قرآنی رسیدند و این محفل قرآنی به مدت 30 روز در مصلی برگزار می‌شود.

وی درباره میزان استقبال از این مراسم بیان داشت: با توجه با اینکه دو روز است که این مراسم شروع شد استقبال مردم از این گونه محافل بسیار خوب است و در روزهای آینده با توجه به اطلاع‌رسانی انجام شده، شاهد حضور گسترده‌تر این مراسم هستیم.

مسئول برگزاری محافل قرآنی در مصلی مرکز استان در ادامه به همکاری گستره جوانان برای برپایی این محافل در مصلا اشاره کرد و گفت: حضور مشتاقانه جوانان برای برگزاری این مراسم واقع وصف ناشدنی است.

مستشرق از برگزاری مراسم تواشیح در محفل قرآنی مصلی مرکز استان مازندران در روزهای آینده خبر داد و بیان داشت: برگزاری مسابقه فرهنگی نیز در برنامه کاری ستاد قرار دارد.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول