اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی خانواده سپاه دامغان خبر داد

اجرای طرح نهادینه‏ سازی فرهنگ قرآن کریم در دامغان

مسئول فرهنگی خانواده سپاه دامغان از اجرای طرح نهادینه‏ سازی فرهنگ قرآن کریم در دامغان هم‏ز‏مان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

اجرای طرح نهادینه‏ سازی فرهنگ قرآن کریم در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، عذرا صرفی امروز از آموزش «شمیم قرآن» در خانه در سپاه دامغان خبر داد و افزود: اگر کسی بخواهد حقیقت اسلام و انسان و جهان را بشناسد، چاره‏ ای جز مراجعه به قرآن را ندارد و این قرآن است که برای همه سنین و افکار، پیام‏های خاص خود را دارد.

مسئول فرهنگی خانواده سپاه دامغان بیان داشت: مرکز فرهنگی خانواده پاسداران جهت ایجاد بستری جدید و برای آشنایی با مفاهیم حیات بخش و متعالی قرآن کریم حرکتی بزرگ و عمیق را شروع کرده است.

وی گفت: با این کار فرهنگ و توجه به ترجمه و مفاهیم قرآن کریم همگام با قرآن‏ خوانی در بین اعضای خانواده و بهره‏ گیری از مفاهیم و معارف قرآنی به منظور ارتقای بینش‏های اعتقادی، اخلاقی و فردی خانواده‏ هاست.

مسئول فرهنگی خانواده سپاه دامغان گفت: این مجموعه خود شامل 10 درس و هر درس شامل متن سوره، معنا و مشخصات سوره داستان مرتبط با معنای سوره پیام درس، ندای ولایت شعر و سئوال است.

صرفی بیان داشت: آموزش قرآن کریم به صورت غیرحضوری ویژه نونهالان به همراه نقاشی و جداول سرگرمی و بازی به شیوه پرسش و پاسخ شمیم قرآن در خانه است.

انتهای پیام/74002/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول