اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

مردم به قشر روحانیت اعتماد ویژه‌ای دارند

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مردم مستعد کسب معارف و شنیدن احکام نورانی دین مقدس اسلام هستند، گفت: در این فرصت کوتاه یک ‌ماهه می‌توانم بهترین استفاده را در امر تبلیغ داشته باشم چون جامعه به قشر روحانیت اعتماد ویژه‌ای دارد.

مردم به قشر روحانیت اعتماد ویژه‌ای دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی صبح امروز در نشست با مبلغان اعزامی از قم اظهار داشت: تبلیغ یکی از رسالت‌های مهم پیامبران الهی و همه رهبران دینی است.

وی ادامه داد: در پرتو تبلیغ، هدایت بشر قابل تحقق بوده و خواهد بود لذا با عنایت به اینکه ما در نظامی زندگی می‌کنیم که اصول اسلامی را رعایت می‌کند باید به امر تبلیغ توجه شود.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه نظام ما تنها نظامی است که مبتنی بر معارف اهل بیت (ع) بنا نهاده شده، اضافه کرد: قطعاً مبلغین در این نظام وظیفه سنگین‌تری دارند.

لطفی تصریح کرد: با توجه به اینکه ماه رمضان در پیش رو است موضوع تبلیغ امری ضروری بوده که باید مورد عنایت مسئولان امر قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم مستعد کسب معارف و شنیدن احکام نورانی دین مقدس اسلام هستند.   

وی ادامه داد: در این فرصت کوتاه یک ‌ماهه می‌توانم بهترین استفاده را در امر تبلیغ داشته باشم چون جامعه به قشر روحانیت اعتماد ویژه‌ای دارد.

امام جمعه ایلام با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اضافه کرد: انتخاب حجت‌الاسلام روحانی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب از سوی مردم نشانه عمق اعتماد مردم به روحانیت پس از 34 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/2246/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول