اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل خبر داد

برگزاری کلاس آموزشی آسیب‌شناسی و کمک‌های اولیه در اردبیل

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل گفت: به همت هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل یک دوره کلاس آموزشی آسیب‌شناسی و کمک‌های اولیه ویژه رشته شمشیر‌بازی برگزار خواهد شد.

برگزاری کلاس آموزشی آسیب‌شناسی و کمک‌های اولیه در اردبیل

هادی صباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در راستای برنامه‌های آموزشی و ارتقای علمی شمشیربازی استان اردبیل کلاس آموزشی آسیب‌شناسی و کمک‌های اولیه تخصصی رشته شمشیربازی روز جمعه 21 تیر ماه از ساعت 14 الی 18 در محل سالن آموزش دفتر هیئت شمشیربازی استان به مدرسی دکتر مهدی نوروزی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره فقط مربیان شمشیربازی استان از شش شهرستان اردبیل، نیر، سرعین، گرمی، خلخال و کوثر حضور خواهند یافت و با آخرین روش‌های تخصصی آسیب‌شناسی ورزشی به ویژه در رشته شمشیربازی آشنا خواهند شد. 

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل با اشاره به وجود استعدادهای برتر شمشیر‌بازی در اردبیل یادآور شد: این استان در معرفی شمشیر‌بازان به تیم‌های ملی در گروه‌های آقایان و بانوان موفق عمل کرده، به طوری که هم اکنون دو نفر از بازیکنان ما در تیم ملی بانوان در اردو به سر می‌برند.

صباغی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف قهرمانی شمشیر‌بازی در اردبیل نیز گفت‌: مسابقات مختلف در رشته‌های سه‌گانه اپه، فلوره و سابر در استان اردبیل برگزار می‌شود که در تمام رشته‌ها شاهد پویایی شمشیر‌بازان جوان و نوجوان استان هستیم.

وی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد با برگزاری چنین کلاس‌هایی استان اردبیل بتواند وجهه شمشیر‌بازی خود در کشور را بیش از این نمایان کند.

انتهای پیام/62001/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول