اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی آمل خبر داد

برگزاری کلاس‌ آموزش حرفه‌ای شمشیربازی بانوان در آمل

رئیس هیئت شمشیربازی آمل از برگزاری کلاس‌ آموزش حرفه‌ای شمشیربازی خبر داد و گفت: این کلاس‌ها در بخش بانوان آغاز شده و برای آن شش ساعت در هفته برنامه‌ریزی شده تا آموزش‌ها به صورت حرفه‌ای انجام شود.

برگزاری کلاس‌ آموزش حرفه‌ای شمشیربازی بانوان در آمل

حسین غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: شهرستان آمل پس از شهرهای ساری و قائمشهر، سومین شهر مازندران بوده که دارای سالن تخصصی شمشیربازی است.

وی افزود: این سالن تخصصی و خانه شمشیربازی که به نام شهید مقدس نامگذاری شده است سال گذشته با حضور فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، برترین‌های تیم ملی شمشیربازی و مجتبی عابدینی تنها شمشیرباز مازندرانی حاضر در رقابت‌های المپیک 2012 لندن بر کنار سالن بزرگ دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) به بهره‌برداری رسید.

این مسئول ورزشی با اعلام اینکه کلاس‌های حرفه‌ای آموزش شمشیربازی در این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: با فراخوان در بین علاقمندان این کلاس‌ها در بخش بانوان آغاز شده و برای آن شش ساعت در هفته برنامه‌ریزی شده تا آموزش‌ها به صورت حرفه‌ای انجام شود.

رئیس هیئت شمشیربازی آمل تاکید کرد: شش نفر کارآموز در بخش بانوان زیر نظر فریده داوودی و فریده روحی مربیان رسمی فدراسیون شمشیربازی آموزش می‌بینند.

غلامی عنوان کرد: این کلاس‌ها با هماهنگی فدراسیون شمشیربازی و هیئت استان برگزار می‌شود و بیشتر علاقمندان از بین نونهالان هستند.

وی در بیان مشکلات موجود در برگزاری این کلاس‌های آموزشی بیان داشت: مشکل عمده ما گرمای سالن و فضای کلاس‌ها است که در فصل تابستان بر شدت آن اضافه می‌شود.

این مسئول گفت: علاوه بر آن مشکل دیگر ما، سایز لباس شمشیربازی برای نونهالان است که با سایز مناسب بسیار کم است و با هماهنگی فدراسیون سعی در تهیه لباس مناسب برای علاقمندان به این رشته ورزشی داریم.

انتهای پیام/86012/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول