اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های امداد و نجات

امدادگران برتر استان بوشهر انتخاب شدند

با پایان یافتن مرحله استانی مسابقات امداد و نجات در بوشهر، امدادگران برتر استان بوشهر انتخاب شدند.

امدادگران برتر استان بوشهر انتخاب شدند

عبدالکریم شعبانزاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این مسابقات با حضور200 نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوشهر از 7 شهرستان بوشهر، گناوه، دیر، کنگان، دشتی، تنگستان و دشتستان در 5 رشته آواربرداری، جاده، ارتفاع، سیلاب ، اردوگاه و اسکان اضطراری برای برادران و 4 رشته آواربرداری، جاده، ارتفاع و اردوگاه اسکان اضطراری برای خواهران به مدت 3 روز در بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان مسابقات 27 نفر از امدادگران و نجاتگران برتر استان انتخاب و به مسابقات کشوری راه یافتند.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: در رشته آواربرداری 5 نفر، جاده4 نفر، سیلاب 4 نفر، ارتفاع4 نفر و اسکان 4 نفر به عنوان منتخب خواهران و برادران برگزیده شدند.

وی گفت: هدف از برگزاری مسابقات ایجاد آمادگی و توان افزایی امدادگران و نجاتگران برای پاسخگویی حوادث و کاهش اثرات بلایای طبیعی و غیر انسان ساخت است.

مسابقات رقابت مهر در بوشهر

شعبانزاده با اشاره به برگزاری مسابقات رقابت مهر در بوشهر گفت: به منظور رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، علمی و امدادی اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مرحله استانی بیست و پنجمین دوره از مسابقات سراسری رقابت مهر در بوشهر در روزهای 16و17 تیرماه برگزار شد.

شعبانزاده اضافه کرد: این مسابقات با حضور 300 نفر از اعضاء جوانان دختر و پسر با هدف ایجاد زمینه‌های دوستی و مهربانی در بین اعضاء، پرورش روحیه پرتلاش، سازندگی، تعهد، کار دسته جمعی و داوطلبانه، تقویت ایمان، معرفت دینی و کمک به ارتقاء توانمندی‌های علمی معنوی و معرفتی در جهت انجام خدمات امدادی و عام المنفعه و همچنین رقابت سالم برگزار شد.

وی بیان کرد: مسابقات رقابت مهر در رشته‌های قرآن و در دوبخش قرائت و حفظ، زبان انگلیسی، چادر زنی، امداد و کمک‌های اولیه، اسکان اضطراری و حمل تخصصی برگزار شد.

شعبانزاده اضافه کرد: در پایان 54 نفر از برگزیدگان این رشته‌ها به مسابقات کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول