اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

مرگ سارق در حال فرار در بیمارستان 17 شهریور

رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل از جان باختن یک مرد سارق در حال فرار در این بیمارستان خبر داد.

مرگ سارق در حال فرار در بیمارستان 17 شهریور

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی بیمارستان 17 شهریور آمل، شهرام کاشانی اظهار داشت: مرد سارق حدود 25 ساله که در حال وارد شدن به طبقه دوم منزلی مسکونی در محمودآباد بود، در زمانی که متوجه شد، توسط صاحبخانه شناسایی شده با پریدن از ساختمان، قصد فرار داشت که دچار صدمات شدید شد.

وی افزود: این سارق پس از انتقال به بیمارستان 17 شهریور آمل جان سپرد.

کاشانی بیان کرد: هویت این فرد نامشخص بوده و جسد وی برای انجام مراحل قانونی راهی آرامستان امامزاده عبدالله شهرستان آمل شده است.

رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل همچنین یادآور شد: به منظور اهمیت فراگیری آموزش‌های نحوه کار با ابزار اطفای حریق در منزل و یا محل کار، کلاس عملی آموزش با وسایل اطفای حریق برای کارکنان این بیمارستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این دوره به مدت سه روز با حضور 240 نفر از پرسنل بیمارستان 17 شهریور در مرکز آموزش آتش‌نشانی آمل واقع در بلوار شهید منفرد نیاکی صورت گرفت.

این مسئول افزود: تدریس این کلاس بر عهده مهدی حق‌پرست و مرتضی میران و مسئول آتش‌نشانی بیمارستان حمید مرتضوی بود و در آن گام‌های عملی برخورد با صحنه آتش‌سوزی و نحوه کار با انواع کپسول‌های آتش‌نشانی به صورت تئوری و عملی با پرسنل آموزش داده شد و در آخر هر جلسه با برپایی آتش‌سوزی‌هایی در منطقه، از شرکت‌کنندگان آزمون عملی به عمل آمد.

انتهای ‌پیام/86011/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول