اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی خبر داد

آغاز فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی در سال 92

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان‌رضوی از آغاز فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 92 خبر داد.

آغاز فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی در سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی مرصعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر آغاز فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 92 اظهار داشت: این فرآیند همه ساله براساس ابلاغیه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در سراسر کشور اجرا و طی آن دستگاه‌های اجرایی در قالب دو محور شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: بهمن ماه سال گذشته دستورالعمل مربوطه برای آمادگی دستگاه‌ها برای مستندسازی فعالیت‌هایشان به آنان ابلاغ شده و در هفته جاری جلسه توجیهی با نمایندگان ادارات در ارتباط با نحوه تکمیل فرم‌ها برگزار شده است.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان‌رضوی با بیان اینکه 28 تیرماه جاری مهلت دستگاه‌ها برای ورود اطلاعاتشان به سامانه مربوطه به اتمام می‌رسد از آنان خواست طی بازه زمانی تعریف شده نسبت به این مهم اقدام کنند.

مرصعی ادامه داد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها پس از بررسی اطلاعات ارسالی از سوی ادارات توسط 33 ارزیاب که کارشناسان دفاتر ستادی استانداری هستند و نیز انجام بازدیدهای میدانی در مدت 10 روز انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: پس از اتمام ارزیابی و اعلام نظر کارشناسان دستگاه‌های اجرایی برای اعتراض به این نتایج چهار روز فرصت دارند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس دستگاه‌ها در سه سطح عالی، خوب و متوسط رتبه‌بندی و نتایج علاوه بر ارسال به توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به دستگاه‌ها اعلام می‌شود.

مرصعی تاکید کرد: نتایج یادشده در نمره ارزشیابی مدیران دستگاه‌ها لحاظ می‌شود.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان‌رضوی اضافه کرد: یکی از ثمرات این ارزیابی آن است که کارکنان براساس رتبه دستگاهی که در آن شاغل هستند از مزایا و امتیازات قانونی برخوردار می‌شوند.

وی گفت: از دستگاه‌های حایز رتبه عالی، در جشنواره شهید رجایی که هر سال همزمان با هفته دولت برگزار می‌شود؛ تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول