اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان البرز:‌

فعالیت‌ واحدهای فرهنگی کمیته امداد البرز ارزیابی می‌شود

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان البرز از ارزیابی عملکرد واحدهای فرهنگی زیر مجموعه این نهاد به صورت مستمر خبر داد.

فعالیت‌ واحدهای فرهنگی کمیته امداد البرز ارزیابی می‌شود

قربانعلی مصطفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: افراد و خانواده‌های بسیاری در سراسر ایران زیر پوشش و حمایت کمیته امداد قرار دارند و این نهاد با توجه به توانمندی‌ها و پتانسیل‌هایی که دارد، در تلاش است تا افراد تحت پوشش را در حوزه‌های مختلف مورد حمایت قرار دهد.

وی تصریح کرد: حمایت‌های کمیته امداد هرگز محدود به موارد اقتصادی و کمک‌های مالی نمی‌شود و بخش مهمی از کارها به ویژه در استان البرز در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان البرز افزود: خوشبختانه در این حوزه موفقیت‌های خوبی حاصل شده و کمیته امداد البرز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف برنامه‌های متعددی در حوزه‌های آموزشی و فرهنگی ویژه افراد و خانواده‌های تحت پوشش به ویژه نوجوانان و جوانان در دست اجرا دارد.

مصطفایی با اشاره به آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس اظهار داشت: یکی از این برنامه‌ها مربوط به غنی‌سازی هدفمند و برنامه‌ریزی شده اوقات فراغت دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته در استان البرز و در این حوزه ده‌ها برنامه‌ فرهنگی و آموزشی در طول تابستان و تعطیلی مدارس در دست اجرا داریم.

وی افزود: برگزاری‌ اردوهای فرهنگی و آموزشی و تفریحی ویژه دانش‌آموزان تحت پوشش و برگزاری کلاس‌های آموزشی بخشی از این برنامه‌ها است که امیدواریم در تحقق اهداف کلان موثر باشد.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان البرز در پاسخ به این پرسش که این برنامه‌ها تا چه اندازه اثربخش و مفید بوده است؟ گفت: یکی از دغدغه‌های ما همین مورد است و به همین دلیل نظارت و ارزیابی عملکرد واحدهای فرهنگی کمیته امداد استان البرز به صورت مستمر انجام می‌شود.

* اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی در ماه مبارک رمضان

مصطفایی در بخش دیگری با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با تعطیلات تابستانی گفت: در این راستا تلاش کردیم تا برنامه‌های مربوط به غنی‌سازی اوقات فراغت را با فضای معنوی این ماه هماهنگ کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا برنامه‌های دینی و قرآنی متعددی ویژه جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان البرز در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

مصطفایی اعلام کرد: بخش مهمی از فعالیت‌های تابستانی واحدهای فرهنگی کمیته امداد در این استان در ایام پر برکت ماه رمضان مربوط به آموزش‌های قرآنی و ویژه برنامه‌های معنوی و دینی است.

وی تاکید کرد: در این حوزه نیز نظارت‌ها و ارزیابی‌های مستمری خواهیم داشت تا برنامه‌های اجرا شده دستاوردهای مثبت بیشتری داشته باشد.

* اجرای طرح قرآنی صراط در استان البرز

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان البرز افزود: از جمله طرح‌های قرآنی که در ایام رمضان و ویژه افراد تحت حمایت کمیته امداد همزمان با سراسر کشور در استان البرز نیز انجام می‌شود، طرح قرآنی صراط است.

مصطفایی در پایان اعلام کرد: برای اجرای این برنامه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و در طول ماه رمضان طرح صراط توسط کمیته امداد البرز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول