اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد منوجان:

منوجان میزبان تئاتر جنوب کرمان است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان گفت: منوجان میزبان برگزاری تئاتر هفت شهرستان جنوبی استان کرمان در سال‌جاری است.

منوجان میزبان تئاتر جنوب کرمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حسن کوه‌پیما امروز در جلسه هم‌اندیشی تئاتر در این شهرستان اظهار داشت: این جلسه تعامل و همفکری در راستای پیشرفت تئاتر شهرستان منوجان برگزار شده است.

وی از میزبانی منوجان در برگزاری تئاتر هفت شهرستان جنوبی استان کرمان در سال‌جاری خبر داد، افزود: باید با هماهنگی و همفکری در راستای پیشبرد و ترقی تئاتر شهرستان منوجان گام‌های مهمی برداشته شود تا هم اجرای نمایش و هم میزبانی قابل قبولی داشته باشد.

کوه‌پیما با بیان اینکه این امر تنها با همکاری و همت هنرمندان این شهرستان محقق می‌شود، تصریح کرد: با همکاری هنرمندان می‌توان، مشکلات تئاتر شهرستان منوجان را برطرف و موقعیت آن را حفظ کرد.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی برای رفع این مشکلات ابراز داشت: کارگاه تئاتر با حضور استادانی از حوزه نمایش شهرستان‌های میناب و جیرفت به مدت سه روز در شهرستان منوجان تشکیل می‌شود.

کوه‌پیما عنوان کرد: برای میزبانی تئاتر شهرستان منوجان و همچنین جشنواره زائر هر کدام دو گروه نمایش حضور دارند.

انتهای پیام/80006/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول