اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرشچیان شلوغ‌ترین پاتوق تمرین

فصل گرم تابستان با حرارت فزاینده تئاتری‌ها در اصفهان / فرشچیان در قرق تئاتر

مجتمع فرهنگی و هنری استاد فرشچیان از نخستین روزهای تابستان امسال تبدیل به شلوغ‌ترین پاتوق تمرین برای تئاتری‌ها شده است.

فصل گرم تابستان با حرارت فزاینده تئاتری‌ها در اصفهان / فرشچیان در قرق تئاتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرشچیان، این اتفاق که با میزبانی از تمرین 7 گروه نمایشی در پلاتوهای مجتمع فرهنگی و هنری استاد فرشچیان رقم خورده تاکنون در این مرکز بی سابقه بوده و به همین دلیل از همین ابتدا نگاه‌های زیادی را معطوف به این مکان کرده است.

این هفت گروه تئاتری که خود را برای اجرا در روزهای مختلف تابستان آماده می‌کنند عبارتند از گروه‌های نمایشی آنو، نقش جهان، نیما، شاپو، فرفره، کوچه و آمورف.

بد نیست بدانید گروه نمایشی آنو با متنی به نام « قصه‌ات را خودت تمام کن» به نویسندگی و کارگردانی اکرم ابوالمعالی، گروه نمایشی نقش جهان با نمایش «خواب در مترو» به نویسندگی و کارگردانی پیمان کریمی، گروه نمایشی نیما با نمایشنامه‌ای به قلم اسدالله اسدی و کارگردانی رسول مسلمی که «بچه‌ها و نقش‌ها» نام دارد، مشغول تمرین است.

گروه نمایشی شاپو نمایشی تحت عنوان « آقا شیره را از این به بعد لافکادیو صدا بزنید» را به نویسندگی و کارگردانی هاجر پورسینا تمرین می‌کند، گروه نمایشی فرفره متنی از اردشیر صالحپور را به کارگردانی محمد رضا وزیری و به نام «گنجشک‌ها و عروس» در دست تمرین دارد، گروه نمایشی کوچه نمایش «شوخی» را به نویسندگی و کارگردانی حسین حشمتی تمرین می‌کند و گروه نمایشی آمورف مشغول تمرین نمایش «آهنگ آمورف» است که کارگردانی و نویسندگی آن به عهده امین پناهی است.

انتهای پیام/63001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول