اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل خبر داد

راهیابی 2 نمایش مازندرانی به جشنواره تئاتر مقاومت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: اکبر قهرمانی کارگردان فعال تئاتر استان مازندران از شهرستان آمل با دو نمایش در چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت حضور دارد.

راهیابی 2 نمایش مازندرانی به جشنواره تئاتر مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان، محمد محمدی اظهار داشت: بر اساس اعلام دبیرخانه چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس)، نمایشنامه‌های پذیرفته شده در مرحله بازخوانی متون بخش‌های مسابقه صحنه‌ای، نمایش خیابانی، نمایش کودک و نوجوان و عروسکی اعلام شدند.

وی افزود: از میان 540 متن ارسالی به دبیرخانه جشنواره پس از خوانش هیئت انتخاب متون، نمایشنامه‌های برگزیده در بخش‌های مختلف مشخص شدند که دو نمایشنامه «اگر پدرم را دیدی» و «مکاشفه در باب ننه دلاور» از شهرستان آمل به کارگردانی اکبر قهرمانی، به ترتیب در بخش کودک و نوجوان و بخش صحنه‌ای جشنواره پذیرفته شده و به مرحله بازبینی راه یافتند.

محمدی تصریح کرد: اکبر قهرمانی در سال گذشته موفق به حضور در پنج جشنواره سراسری تئاتر شده بود که به همین خاطر، در ششمین جشن اردیبهشت تئاتر مازندران (گلوگاه، 25 اردیبهشت 92) از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش فارس، چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، مهرماه سال جاری و همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تهران برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/86011/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول