اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از بوشهر گزارش می‌دهد

انهدام باند وارد کننده سلاح قاچاق در بوشهر

انهدام باند وارد کننده سلاح و مهمات غیر مجاز، بسته شدن پرونده برداشت غیر مجاز از حساب‌های بانکی و شناسایی باند توزیع غیر مجاز دارو از اقدامات مهم ناجا در بوشهر است.

انهدام باند وارد کننده سلاح قاچاق در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فرمانده انتظامی بوشهر عصر امروز به میان خبرنگاران آمد تا اهم اقدامات نیروی انتظامی در یک ماه اخیر را تشریح کند.

حیدر عباس‌زاده در این نشست علاوه بر تشریح انهدام باند وارد کننده سلاح و مهمات و شناسایی باند توزیع داروی غیر مجاز، موضوع پرونده برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی و فرد دستگیر شده در این ارتباط را هم بیان کرد.

* انهدام باند واردکننده سلاح و مهمات غیر مجاز

عباس‌زاده با اشاره به موفقیت ناجا در انهدام باند واردکننده سلاح و مهمات غیرمجاز در استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون کشف سلاح غیر مجاز در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 49 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی بوشهر با اشاره به انهدام باند واردکننده سلاح و مهمات گفت: باند مذکور سه نفر بودند که سلاح و مهمات غیرمجاز را از خوزستان خریداری و در گناوه و دشتستان توزیع می‌کردند.

عباس‌زاده بیان کرد: مأموران انتظامی دیلم در ورودی این شهر خودروی باند مذکور را شناسایی کرده اما متخلفان پس از دستور ایست مأموران فرار کردند که مأموران انتظامی با رعایت قانون اقدام به تیراندازی کرده و پس از پنجرشدن لاستیک؛ خودروی متهمان متوقف و متخلفین دستگیر می‌شوند.

وی ادامه داد: از این باند سه نفره 39 قبضه سلاح غیر مجاز از جمله کلاشینکف و برنو کشف و ضبط شد.

عباس‌زاده تصریح کرد: کشف این تعداد سلاح غیر مجاز در سال‌های گذشته در استان بوشهر بی‌سابقه بوده است.

* کشف داروی غیر مجاز به ارزش 110 میلیون ریال در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ادامه با اشاره به تلاش‌های پلیس فتا برای برخورد با متخلفان سایت‌های غیر مجاز گفت: از مجموع 286 سایت فعال که در زمینه تهیه، تبلیغ و توزیع داروی غیر مجاز از طریق رایانه اقدام می‌کردند 6 سایت در استان بوشهر شناسایی و متصدیان آن دستگیر شدند.

وی یادآور شد: در بازرسی مأموران انتظامی از اماکن و محل نگهداری داروها 110 میلیون ریال داروی غیرمجاز کشف و ضبط شد.

* پرونده متهم برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی بسته شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از تکمیل پرونده سریال برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی در بوشهر خبر داد و گفت: اقدامات پلیس فتا مشخص شد فرد برداشت کننده از حساب‌ها کارمند یکی از کافی‌نت‌های بوشهر بوده و پس از دستگیری به 16 فقره برداشت از حساب بانکی اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: فرد مذکور با نصب نرم افزار مخصوص افرادی که برای امور بانکی به کافی‌نت مراجعه می‌کردند اطلاعات آنان را برداشت و اقدام به برداشت پول از حساب آنان می‌کرد.

عباس زاده اضافه کرد: فرد دستگیر شده در مجموع 120 میلیون ریال از حساب‌های بانکی افراد برداشت غیر مجاز انجام داده ضمن اینکه خرید اقلام اینترنتی و کارت شارژ موبایل از دیگر تخلفات فرد دستگیر شده بوده است.

انتهای پیام/6626/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول