اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اعلام کرد

واگذاری قطعی سند اراضی دولتی به کشاورزان در میاندوآب

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب از واگذاری قطعی سند اراضی دولتی به کشاورزان در میاندوآب خبر داد.

واگذاری قطعی سند اراضی دولتی به کشاورزان در میاندوآب

علی جواهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: اسناد اراضی دولتی در جهت اجرای لایحه واگذاری و احیای اراضی توسط شورای مرکزی هیئت‌های هفت نفره در اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در قالب تعاونی مشاع به افراد بی‌زمین و کم زمین امضاء و واگذار شد.

وی افزود: این واگذاری در راستای اجرای ماده 110 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و مصرف آن در موارد معین به فروش کشاورزان طرف قرارداد رسیده و بعد از پرداخت آخرین اقساط خود، به دفاتر اسناد رسمی معرفی شدند که با امضای ریاست سازمان جهاد کشاورزی برابر تفویض اختیار مقام عالی وزارت به انجام  رسید.

جواهری تصریح کرد: این واگذاری به میزان 120هکتار از اراضی برای 50 نفر از کشاورزان واگذاری قطعی شد و مابقی کشاورزان که حدود 250 نفر هستند تدریجا در آتیه بعد از تسویه حساب دولتی جهت انتقال قطعی سند معرفی خواهند شد.

این امضاء و واگذاری در حضور نماینده مجلس شورای اسلامی میاندوآب شاهین‌دژ و تکاب،فرماندار و مسئولان شهرستان میاندوآب عصر امروز در یکی از دفاتر اسناد رسمی این شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/61001‌/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول