اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز دشتستان خبر داد

انجام 37 هزار انشعاب گاز خانگی در دشتستان

رئیس اداره گاز دشتستان از انجام 37 هزار انشعاب گاز خانگی در دشتستان خبر داد.

انجام 37 هزار انشعاب گاز خانگی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین میرشکاری شامگاه چهارشنبه در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دولت نهم و دهم اقدامات بسیار خوبی در گازرسانی به مردم دشتستان انجام گرفته است.

رئیس اداره گاز دشتستان گزارشی از روند گازرسانی در محلات مختلف شهر برازجان و شهرها و روستاهای مختلف ارائه کرد و افزود: گازرسانی به مردم در این شهرستان با تلاش مسئولان با کیفیت و شتاب خوبی در دست اجراست.

میرشکاری از اجرای 180 کیلومتر شبکه گازرسانی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: از سال 88 تاکنون بیش از 180 کیلومتر گازکشی انجام گرفته است.

رئیس اداره گاز دشتستان افزود: همکاران و پیمانکاران برای گازرسانی به شهرها، روستاها و محلات مختلف در تلاش هستند و تیم‌های نگهداری و تعمیرات نیز آماده و فعال هستند.

این مسئول به ذکر دلایل کندی اجرای برخی پروژه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: گازکشی به کوچه‌های برخی از محلات شهر برازجان درحال انجام است؛ رایزنی‌های لازم انجام گرفته و با صدور مجوزهای لازم گازرسانی به شهرها و روستاهای بخش بوشکان نیز به‌زودی انجام خواهد گرفت.

میرشکاری از انجام 37 هزار انشعاب گاز خانگی در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: هم‌اکنون 37هزار انشعاب گازخانگی معادل 57 درصد مردم در حال استفاده از نعمت گاز هستند؛ همچنین سه ایستگاه گاز CNG در شهر برازجان وجود دارد و در شهرهای شبانکاره و سعدآباد نیز ایستگاه‌های CNG فعال هستند.

وی از پیگیری‌های قبلی نماینده دشتستان به‌منظور مرتفع‌سازی مشکلات گازرسانی به محلات شهر و موافقت دولت با گازرسانی به بخش بوشکان قدردانی کرده و از برگزاری نشست‌های متعدد با شهرداری‌ها و برطرف شدن مشکلات موجود در همکاری با شهرداران خبر داد.

انتهای پیام/2452/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول