اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کمک به وضعیت معیشتی مددجویان کمیته امداد صورت گرفت

اجرای طرح مفتاح‌الجنه از امشب در سطح شهرستان کهگیلویه

طرح مفتاح‌الجنه با همکاری کیمته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و با هدف بررسی مشکلات مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح شهرستان کهگیلویه از امشب آغاز و تا پایان رمضان ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح مفتاح‌الجنه از امشب در سطح شهرستان کهگیلویه

سید محمود داربام امشب در حاشیه بازدید از مددجویان کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از اجرای طرح مفتاح‌الجنه با همکاری کمیته امداد در شهرستان خبر داد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه با بیان اینکه فرماندار به همراه مسئولان شهرستان با حضور در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد به بررسی مشکلات آنها می‌پردازد، خاطرنشان کرد: پس از استماع مشکلات و نیازهای خانواده‌ها دستورات لازم برای حل مسائل مطرح شده به دستگاه‌های ذیربط صادر می‌شود.

داربام، دیدار چهره به چهره مسئولان در راستای کمک به وضعیت معیشتی و بررسی مشکلات قشر آسیب‌پذیر را از مزیت‌های طرح مفتاح‌الجنه برشمرد و افزود: در قالب این طرح بسیاری از مشکلات معیشتی، درمانی و عمرانی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد بررسی و مرتفع می‌شوند.

سخنگوی فرمانداری کهگیلویه با اشاره به اجرای طرح مفتاح‌الجنه در پنج سال گذشته در سطح شهرستان اجرا شده، اذعان داشت: در حال حاضر برنامه‌ریزی دقیقی جهت سرکشی شبانه فرماندار و جمعی از مسئولان از این قشر صورت گرفته است.

وی، اجرای طرح مفتاح‌الجنه در راستای تمسک به سیره و رفتار علوی مولای متقیان امام علی(ع) دانست و ابراز داشت: فراهم کردن فرصت لازم برای خیرین نیکوکار جهت کمک به نیازمندان و ایتام در ماه مبارک رمضان از دیگر اهداف اجرای طرح مفتاح‌الجنه است.

داربام  ادامه داد: در این طرح زمینه لازم برای همنشینی و مصاحبت مسئولان با فقرا و آشنایی بیشتر آنها با زندگی افراد تهیدست و نیز زمینه دیدار خیرین با خانواده‌های نیازمند فراهم می‌شود. 

وی با دعوت از کارکنان و خیرین در شهرستان جهت مشارکت در طرح مفتاح‌الجنه و مساعدت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، بیان داشت: فرمانداری شهرستان و کمیته امداد آماده دریافت هرگونه نذورات نقدی و غیر نقدی برای توزیع بین مددجویان است.

انتهای پیام/82016/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول