اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت کهگیلویه:

اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت در انتظار تأمین نیروی انسانی است

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه بر لزوم توجه بیش از پیش به رفع تنگناهای موجود در بخش درمانی تأکید کرد و گفت: بر همین اساس اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت در انتظار تأمین نیروی انسانی است

سید عبدالنبی موسویان‌زاده دوشنبه‌شب در حاشیه بهره‌برداری از آزمایشگاه مرکزی دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: فراهم‌سازی امکانات درمانی باید در شأن مردم شریف شهرستان باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: در راستای ارتقای خدمات پزشکی به شهروندان آزمایشگاه مرکزی دهدشت به بهره‌برداری رسید و اورژانس خاتم‌الانبیای این شهر نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

موسویان‌زاده با بیان اینکه کار تجهیز و بازسازی آزمایشگاه مرکزی دهدشت از فروردین 91 آغاز شده بود، اذعان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان این آزمایشگاه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی، اعتبار هزینه شده برای توسعه و تجهیز آزمایشگاه مرکزی دهدشت را بالغ بر 1800 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: این آزمایشگاه اماده ارائه خدمات است.

این مسئول حوزه بهداشت ادامه داد: با هدف ارتقای کیفیت در ارائه خدمات آزمایشگاهی و تشخیص طبی، کار تجهیز و توسعه امکانات آزمایشگاه مرکزی دهدشت صورت گرفت.

موسویان‌زاده، برخورداری از فضای فیزیکی مناسب و امکانات بیشتر را از ویژگی‌های آزمایشگاه مرکزی برشمرد و عنوان کرد: با توجه به ارتباط مستقیم تجهیزات پزشکی بر سلامت مردم، نوسازی و تجهیز مراکز درمانی از جمله آزمایشگاه منطبق بر نیاز شهرستان از ضروریات مهم شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه بود که بحمدالله محقق شده است.

این کارشناس بهداشت بر لزوم توجه بیش از پیش به رفع تنگناهای موجود در بخش درمانی تأکید کرد و ابراز داشت: بر همین اساس اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت نیز به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

موسویان‌زاده با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز اورژانس فراهم شده است، اذعان داشت: این واحد درمانی در آینده‌ای نزدیک آماده ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان است.

وی، تسریع در تأمین نیروی مورد نیاز اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان را خواستار شد و گفت: با توجه به فصل گرما و افزایش مراجعه‌کنندگان به بخش اورژانس بیمارستات امام خمینی(ره) راه‌اندازی اورژانس خاتم‌الانبیا ضروری به نظر می‌رسد.

مدیر شبکه بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: کار تجهیز اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت به اتمام رسیده و به محض تأمین نیروی انسانی این اورژانس آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/82016/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول