اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی:

امسال هلال‌احمر 405 حادثه را در خراسا‌ن‌شمالی امداد‌رسانی کرد

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی اعلام کرد: امداد‌گران استان طی سه ماهه نخست امسال در 405 مورد حادثه حضور یافته و به امدا‌د رسانی پرداختند.

امسال هلال‌احمر 405 حادثه را در خراسا‌ن‌شمالی امداد‌رسانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی حامد سجادی گفت: در این راستا این جمعیت خدمات امدادی، درمانی و حمایتی خود را به سه هزار و 179 نفر ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در این حوادث یک هزار و 499 نفر از امدادگران حضور داشتند تصریح کرد: این تعداد در قالب 495 تیم تخصصی و با بهره گیری از تجهیزات و امکانات لازم حضور داشتند.

حامد سجادی ادامه داد: طی این مدت222 نفر آسیب‌دیدگان از سیل  از اقلام حمایتی هلال احمر بهره‌مند شدند و اقلام زیستی و بسته‌های مواد غذایی نیز در اختیار 682 نفر از آسیب‌دیدگان حوادث جاده‌ای قرار گرفته و امکان اسکان اضطراری آنان در پایگاه‌های بین شهری فراهم شد.

سجادی به برگزاری 30 دوره آموزشی کمک‌های اولیه برای 950 نفر از اعضا و 6 دوره آموزش تخصصی برای 120 نفر از نجات گران فعال استان طی سه ماه نخست امسال هم اشاره کرد و گفت: ارائه این آموزش‌های امدادی در انجام مأموریت‌ها از سوی امدادگران گامی مهم است.

به گفته وی هم اکنون تمامی اعضای تیم‌های تخصصی و واکنش سریع جمعیت هلال احمر مهارت‌های علمی و عملی لازم را کسب و آمادگی کامل برای انجام عملیات‌های نجات از ارتفاع و فضای معلق را دارند.

انتهای پیام/63002/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول