اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صندوق بیمه روستایی و عشایری استان اردبیل:

برخورداری 40 درصدی از صندوق بیمه روستایی

سرپرست صندوق بیمه روستایی و عشایری استان اردبیل گفت: نزدیک به 40 درصد جمعیت روستایی و عشایری استان اردبیل از خدمات صندوق روستاییان و عشایر به شکل ویژه بهره‌مند هستند.

برخورداری 40 درصدی از صندوق بیمه روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی عباسی عصر امروز در گردهمایی کارگزاران صندوق بیمه روستایی و عشایری در نمین اظهار داشت: این پوشش به مراتب افزون‌تر می‌شود به طوریکه پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان برنامه پنجم بیش از 80 درصد جمعیت روستایی و عشایری از مزایای صندوق بیمه روستایی و عشایری بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این ارائه خدمات در حوزه‌های درمانی، بازنشستگی و همچنین دریافت مستمری است، تصریح کرد: برای زیر پوشش بردن افراد بیشتر در این زمینه به فعالیت بیش از پیش کارگزاران بیمه و همکاری مسئولان نیاز داریم.

عباسی خاطر نشان کرد: سامانه دریافت الکترونیکی اطلاعات مربوط به بیمه صندوق روستایی و عشایری به صورت جامع و متمرکز در سطح استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: با راه‌اندازی این سامانه امکان ارائه خدمات بیشتر به روستاییان و عشایر فراهم می‌آید و آنها می‌توانند از مزایای این صندوق به شکل جامع استفاده کنند.

وی بیان کرد: روستاییان و عشایر با ارسال شماره ملی خود به پیامک 300027 می‌توانند از وضعیت بیمه‌ای خود اطلاع یافته و در این زمینه کسب آگاهی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست صندوق بیمه روستایی و عشایری استان در ادامه سخنان خود یادآور شد: در مدت هشت سال فعالیت این صندوق در سطح کشور و فعالیت سه ساله آن در استان اردبیل کارگزاران متعدد فعالیتشان را آغاز کردند به طوریکه در حال حاضر بیش از 80 کارگزار روستایی و عشایری در این زمینه مشغول ارائه خدمات هستند.

عباسی ادامه داد: مشگین‌شهر با داشتن بیشترین جمعیت زیر پوشش که حدود 80 درصد روستاییان و عشایر را در بر می‌گیرد در جایگاه ممتاز قرار دارد و نمین با پوشش مناسب توانسته است رتبه دوم را به دست آورد.

وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار و 450 خانوار در نمین از خدمات این صندوق استفاده می‌کنند، گفت: 32 درصد جمعیت روستایی این شهرستان زیر پوشش خدمات بیمه‌ای هستند.

عباسی افزود: انتظار می‌رود با اقدامات و پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم هم بر تعداد کارگزاران و هم جمعیت پوششی در حوزه خدمات بیمه‌ای اضافه کنیم تا بسیاری از افراد بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

انتهای پیام/62007/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول