اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

اجرای کامل قانون بیمه بیکاری در مناطق آزاد و ویژه تجاری

معاون مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای کامل قانون بیمه بیکاری در مناطق آزاد و ویژه تجاری و صنعتی خبر داد.

اجرای کامل قانون بیمه بیکاری در مناطق آزاد و ویژه تجاری

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسن رمضانی ظهر امروز در همایش بیمه بیکاری مناطق آزاد و ویژه تجاری و صنعتی در پارس جنوبی اظهار داشت: حمایت از کارگران از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان این وزارتخانه است و در این مسیر اهتمام جدی داریم.

معاون مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت پارس جنوبی، افزود: موقعیت استراتژیک منطقه ویژه پارس در کشور، لزوم پرداختن جدی به بحث بیمه بیکاری در این منطقه را ضروری می‌کند.

وی اضافه کرد: در زمینه مکلف کردن کارفرمایان به پرداخت بیمه بیکاری در مناطق ویژه و آزاد یک خلأ قانونی وجود دارد اما بخشنامه ابلاغی هیئت وزیران در زمینه بیمه بیکاری سال 1387 می‌تواند پاسخگوی نیازهای کارگران و کارفرمایان در این مناطق باشد.

این مسئول بیان کرد: سعی ما بر این است که قانون بیمه بیکاری به طور کامل اجرا کنیم و آن را به کل کشور تعمیم دهیم تا بر اساس آن کارگران در این مناطق با مشکل مواجه نشوند.

رمضانی ابراز امیدواری کرد که این نشست‌ها بتوانند آغازی برای شکل‌گیری قانون مدون بیمه بیکاری در مناطق آزاد و ویژه باشند.

مسئول بیمه بیکاری مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس نیز خواستار توجه جدی به مساله مقرری بگیران بیمه بیکاری شد و اضافه کرد: در صورت استفاده از نرم‌افزار جامع بیمه بیکاری روند رسیدگی به پرونده‌های بیمه شدگان تامین اجتماعی شتاب بیشتری خواهد گرفت که این موضوع رضایت ارباب رجوع از عملکرد دستگاه‌های ذیربط را به دنبال دارد.

محمدحسین اسکندرزاده افزود: کارگران منطقه ویژه پارس در سخت‌ترین شرایط کار می‌کنند و باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

انتهای پیام/2451/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول