اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان صورت می‌گیرد

رقابت 300 تیم در مسابقات فوتسال جام رمضان مشهد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد از رقابت 300 تیم فوتسال در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در شب‌های ماه مبارک رمضان در مشهد خبر داد.

رقابت 300 تیم در مسابقات فوتسال جام رمضان مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هوشنگ ولی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رقابت‌های فوتسال جام رمضان در پنج سالن ورزشی مشهد برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد تصریح کرد: با شروع ماه مبارک رمضان رقابت‌های فوتسال جام رمضان در مجموعه‌های ورزشی قدس طلاب و چمران با حضور تیم‌هایی از شهر مشهد و سالن‌های مجموعه‌های ورزشی رضویه، اکبرآباد و خرمی توس با حضور تیم‌های روستایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کلاس‌های اوقات فراغت نیز مطابق برنامه در ایام ماه مبارک رمضان در سالن‌های ورزشی مختلف شهرستان دایر می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی فوتسال، هندبال و بسکتبال در سالن چمران مشهد، افزود: در سالن قدس طلاب نیز کلاس‌های آموزشی ژیمناستیک، کشتی، فوتسال و والیبال دایر می‌شود.

ولی‌‌پور به برگزاری کلاس آموزش جودو در مجموعه ورزشی شهید جعفریان اشاره و خاطرنشان کرد: در سالن ورزشی شهرک رضویه نیز کلاس‌های اوقات فراغت در رشته‌های والیبال و فوتسال دایر است و سالن‌های ورزشی صحرایی و شهید رجایی نیز به کلاس‌های آموزشی کشتی اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/70001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول