اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد

سارق اینترنتی در یاسوج دستگیر شد

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارق اینترنتی در مرکز این استان خبر داد.

سارق اینترنتی در یاسوج دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید عبدالمطلب مرتضویان ظهر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارق اینترنتی در مرکز استان خبر داد و گفت: شخصی از طریق خرید اینترنتی به صورت غیرمجاز از حساب بانکی بستگان خود مبلغ 8 میلیون ریال وجه برداشت کرده که این فرد توسط ماموران پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: در پی دریافت پرونده شکایت از دادسرای یاسوج مبنی بر برداشت غیرقانونی مبلغ 8 میلیون ریال از حساب بانکی شهروندان با توجه به این‌که این عمل در صورتی انجام شده که کارت عابر بانک نزد صاحب اصلی حساب بوده است.

مرتضویان ادامه داد: با توجه به اینکه صاحب حساب به شخص خاصی مظنون نبوده و همچنان از حساب وی برداشت می‌شد بلافاصله با مراجعه به ماموران انتظامی خواستار پیگیری موضوع شد و پلیس فتا پیگیری این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

این مسئول اظهار کرد: در تحقیقات پلیس از شاکی و در بررسی پرینت حساب‌های بانکی وی مشخص شد که مقداری وجه از حساب به صورت اینترنتی و به صورت روزانه انجام گرفته است که سارق بیشتر در قالب خرید شارژ تلفن همراه اقدام به برداشت کرده است.

وی، ادامه داد: کارشناسان پلیس با انجام تحقیقات و به کارگیری شیوه‌های کشف نوین جرم در نهایت موفق به شناسایی سارق با هویت مشخص شدند و طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضایی و با مراجعه به منزل سارق دستگیر و به منظور انجام تحقیقات بیشتر به پلیس فتای استان انتقال یافت.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه که توسط ماموران این واحد صورت گرفت در ابتدا منکر هر گونه جرمی شد که در مواجه با شاکی به کار خود اعتراف کرد و فرد شاکی اقدام به فعال کردن رمز دوم کارت کرد.

مرتضویان ادامه داد: سارق به صورت روزانه اقدام به برداشت وجه از حساب مالباخته می‌کرده که تاکنون هشت میلیون ریال برداشت شده که توسط ماموران فتای استان شناسایی و جلوی اقدامات شخص سارق گرفته شد.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متهم دستگیر شده بعد از تکمیل پرونده به منظور تکمیل مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده می‌شود، تاکید کرد: عموم جامعه باید نسبت به فعال کردن رمز دوم کارت عابر بانک خود اقدام کنند تا امکان برداشت غیرمجاز نیز به حداقل برسد.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول