اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بهشهر خبر داد

اعزام 70 مبلّغ قمی و مشهدی به روستاهای بهشهر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر از اعزام 70 مبلّغ قمی و مشهدی به روستاهای بهشهر خبر داد.

اعزام  70 مبلّغ قمی و مشهدی به روستاهای بهشهر

حجت‌الاسلام سیدمحمد بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر، درباره برنامه‌های محافل انس با قرآن و اعزام مبلّغ، اظهار داشت: روزانه پس از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع، یک جزء قرآن به صورت ترتیل توسط قاریان ممتاز قرائت می‌شود، علاوه بر آن، سایر مساجد هم برنامه جزء‌خوانی دارند، همچنین 10 محفل انس با قرآن توسط خانه‌ها و موسسات قرآنی برگزار می‌شود.

بابایی با بیان اینکه همه مساجد بهشهر دارای روحانی هستند، افزود: حتی در میدان «تره‌بار» که حدود 170 فروشنده مشغول فعالیت اقتصادی هستند، یک روحانی اعزام کردیم که هر روز همراه با اقامه نماز ظهر و عصر، احکام بازار را بیان می‌کند.

وی افزود: حدود 70 مبلغ از حوزه‌های علمیه قم و مشهد هم به مناطق روستایی بهشهر اعزام شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر در بخش دیگری از گفت‌وگو، از برنامه افطار‌دهیِ عمومیِ مسجد «باشی» در تمام شب‌های ماه رمضان خبر داد و گفت: این برنامه که سال دوم خود را می‌گذراند به همت مجمع امور صنفی و بازار است.

بابایی افزود: مانند سال‌های گذشته با اداره صنعت، معدن و تجارت هماهنگی کردیم که به‌ مناسبت ماه رمضان، اقلام ضروری را به قیمت تعاونی در اختیار مساجد قرار بدهند.

عضو شورای فرهنگ عمومی، همچنین از اعلام دستور‌العمل به صاحبان رستوران‌ها، ساندویچی‌ها، قهوه‌خانه‌ها و نظایر آن برای رعایت پوشش مناسب محل کسب به‌منظور احترام به ماه رمضان و روزه‌داران خبر داد.

وی در پایان، گفت: 170 مسجد بهشهر اعم از شهری و روستایی، پس از غبارروبی و استقرار روحانی، آماده پذیرایی از مهمانان خدا در ماه خدا شدند.

انتهای پیام/86001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول