اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دولت دهم

13 پروژه در شهرستان خدابنده به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار خدابنده از برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از 13 پروژه در حوزه‌های مختلف تا پایان عمر دولت دهم در سطح این شهرستان خبر داد.

13 پروژه در شهرستان خدابنده به بهره‌برداری می‌رسد

علی یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای بهره‌برداری از پروژه‌هایی که امکان افتتاح آنها تا پایان عمر دولت دهم وجود دارد، اظهار داشت: گازرسانی به گرماب، سالن ورزشی سجاس و سالن مدیریت بحران از جمله این پروژه‌ها هستند.

وی به سفر اخیر معاون استاندار زنجان برای بررسی وضعیت پروژه‌های آماده بهره‌برداری اشاره کرد و افزود: حدود 13 پروژه برای بهره‌برداری در موعد مقرر آماده می‌شود.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه پروژه‌های دیگری هم در سطح شهرستان در حال اجراست، اضافه کرد: افتتاح این پروژه‌ها بنا به دلایلی از جمله بالا بودن اعتبارات مورد نیاز و همچنین زمان‌بر بودن آنها به سال‌های بعد موکول شده است.

وی چهار بانده کردن جاده قیدار- کبودرآهنگ را از جمله پروژه‌هایی اعلام کرد که بهره‌برداری از آن به آینده موکول شده است.

یوسفی به آبگیری سد تالوار خدابنده با حضور رئیس‌جمهور طی هفته گذشته اشاره و تصریح کرد: این سد با اعتباری بیش از 166 میلیارد تومانی آبگیری شده است.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زمینه آبیاری زمین‌های پایین دست سد تالوار در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: 23 هزار و 500 هکتار از این زمین‌ها با استفاده از آب این سد زیر کشت می‌رود.

فرماندار خدابنده تاکید کرد: احداث سد تالوار از پروژه‌های بزرگ و ماندگار است که توسط دولت دهم به سرانجام رسیده است.

وی اضافه کرد: ذخیره‌سازی آب در نظر گرفته شده برای سد تالوار 500 میلیون مترمکعب است که این ذخیره‌سازی برای دو سال پیش‌بینی شده است.

یوسفی به کاهش بارندگی‌ها در چند سال اخیر اشاره و تصریح کرد: اگر روند به همین منوال باشد زمان در نظر گرفته برای ذخیره سازی آب در پشت سد تالوار که دو سال بوده است، باید افزایش یابد.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول