اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی دانشگاه پیام‌نور :

124 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های پیام‌نور تدریس می‌شود

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی دانشگاه‌های پیام‌نور گفت: هم‌اکنون در دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور 124 رشته کارشناسی ارشد تدریس می‌شود.

124 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های پیام‌نور تدریس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عسگر جلالیان پیش‌از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دانشگاه پیام نور بیرجند اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور سطح علمی خود را با تمام جدیت در همه زمان‌ها حفظ کرده است.

وی اذعان داشت: دانشگاه پیام‌نور تمام زیرساخت‌های حوزه فنی و IT را از نظر سخت‌افزاری بیش ‌از 90 درصد تامین کرده است.

فعالیت 50 هزار عضو علمی در دانشگاه‌های پیام‌نور

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی دانشگاه‌های پیام‌نور تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور به عنوان دومین دستگاه که تمام زیرساخت‌ها و IT را تامین کرده شناخته شده است.

جلالیان با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه پیام‌نور 50 هزار عضو علمی در اختیار دارد، اضافه کرد: این اعضای علمی شامل اعضای اصلی و مدعو است که به امر آموزش و تدریس مشغول هستند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دانشگاه پیام‌نور تبدیل به یک ابر دانشگاه در حوزه‌های ملی و بین‌المللی می‌شود.

ظرفیت دانشگاه پیام‌نور در رشته‌های دکتری دو برابر است

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی دانشگاه‌های پیام‌نور از وجود 124 رشته کارشناسی‌ ارشد در دانشگاه پیام‌نور خبر داد و افزود: دانشگاه پیام‌نور ظرفیت بالایی برای افزایش این رشته‌ها دارد.

جلالیان با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور در 49 رشته دکتری دانشجو دارد، اذعان داشت: ظرفیت این دانشگاه در رشته‌های دکتری حداقل دو برابر است.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور در 109 رشته کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام‌نور بدون کنکور

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی دانشگاه‌های پیام‌نور با بیان اینکه در این دانشگاه 9 هزار و 8 مکان فعالیت وجود دارد، گفت: دانشگاه پیام‌نور نخستین دانشگاه است که برای نخستین‌بار در کشور بدون کنکور در هر حجمی که از طرف وزارت علوم اعلام شود دانشجو می‌پذیرد.

جلالیان اذعان داشت: دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌های زیادی در زمینه پذیرش دانشجو کارشناسی ‌ارشد داشته و باید این ظرفیت‌ها توسعه داده شود.

انتهای پیام/69021/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول