اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری رقابت‌های انتخابی در سنندج

نفرات برتر جودو نوجوانان کردستان انتخاب شدند

با انجام رقابت‌های انتخابی، جودوکاران برتر نوجوان استان کردستان به منظور حضور در لیگ آینده‌سازان کشور معرفی شدند.

نفرات برتر جودو نوجوانان کردستان انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسابقات انتخابی جودو پسران در رده سنی نوجوانان با حضور 25 ورزشکار از بهترین‌های استان کردستان در سالن جودو این شهرستان برگزار شد.

در این رقابت که ورزشکارانی از سراسر استان حضور داشتند در نهایت 9 جودوکار برتر در اوزان مختلف عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به دست آوردند.

در وزن 46 کیلوگرم امیر خدریان از سنندج، 50 کیلوگرم سلام یوسفی از کامیاران، 55 کیلوگرم سیوان احمدی از سنندج، 60 کیلوگرم پیام رشیدپور از مریوان، 66 کیلوگرم شایان شریعتی از سنندج، 73 کیلوگرم فرید حمیدی از سنندج، 81 کیلوگرم یاور علایی از سقز، 90 کیلوگرم سامان قادری از بانه و در وزن 90+ کیلوگرم نیما باتانی از کامیاران موفق به کسب مقام نخست شدند.

این نفرات قرار است در ترکیب تیم استان کردستان، 14 تیرماه‌ جاری در رقابت‌های جودو لیگ آینده‌سازان کشور که با حضور 24 استان و در 3 گروه 8 تیمی به میزبانی تهران برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

 

لیگ آینده‌سازان کشور به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد، اما بنا به گفته کرمی رئیس هیئت جودوی کردستان قرار است تیم این استان تا آخر ماه مبارک رمضان با کسب مرخصی نسبت به تقویت و آمادگی هر چه بیشتر تیم خود اقدام کند.

تیم جودو نونهالان استان نیز در آینده‌ای نزدیک در رقابت‌های منطقه‌ای غرب کشور حضور خواهد یافت.

در این رقابت‌ها تیم‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و چهارمحال و بختیاری حضور خواهند داشت و به صورت رفت و برگشت مسابقات خود را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/79012/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول