اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

ایجاد درآمد پایدار و مدیریت هزینه اولویت مدیریت شهری است

شهردار شیراز گفت: ایجاد درآمد پایدار و مدیریت هزینه اولویت اصلی مدیریت شهری است.

ایجاد درآمد پایدار و مدیریت هزینه اولویت مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه ریاست دفتر شهردار این شهر،  علیرضا پاک فطرت در جمع شهرداران و بخشداران منتخب استان فارس با بیان اینکه امروز باید با تلاش مستمر، دولتمردان را برای سپردن مدیریت یکپارچه شهری به شهرداری‌ها ترغیب کنیم، اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه در شهرها ایجاد مدیریت یکپارچه شهری بوده که با روی کار آمدن شوراها 50 درصد آن پیموده شده است.

وی شوراها را نهادی جوان و جویای نام در کشور عنوان کرد و افزود: با آغاز کار شورای چهارم به یقین با کسب تجربه در 16 سال گذشته شاهد تحولات اساسی در تمام زمینه‌ها در شهرها و روستاها خواهیم بود.

شهردار شیراز در ادامه دهیاری را بسیار مهم ارزیابی کرد و با تصریح اینکه در شهرهای بزرگی مانند شیراز با وجود مشاوران متعدد، شهردار دغدغه کمتری دارد، گفت: این دهیاران هستند که یک‌تنه با تمام مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و باید برنامه‌ریزی همه‌جانبه برای حل و فصل امور داشته باشند.

پاک فطرت با انتقاد از عدم توجه به ابتدایی‌ترین ضوابط ساخت و ساز در روستاهای تازه الحاق شده به شهر شیراز خواستار انتصاب دهیاران توانمند و باتجربه شد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول