اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار محمدیه:

78 درصد بودجه شهرداری محمدیه عمرانی است

شهردار محمدیه گفت: 78 درصد بودجه شهرداری محمدیه در پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود که این مهم نشان از سرعت‌ بخشیدن به توسعه شهری در محمدیه است.

78 درصد بودجه شهرداری محمدیه عمرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عصر امروز ایرج زاهدپور در مراسم بهره‌برداری از نخستین پارک بانوان شهر محمدیه که با حضور استاندار قزوین معاون عمرانی وی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و همچنین دیگر مسئولان استانی و شهرستان البرز برگزار شد، اظهار داشت: امروز در شهر محمدیه توسعه فعالیت‌های عمرانی شتاب قابل توجه‌ای گرفته است به طوری که 78 درصد بودجه شهرداری این شهر به پروژه‌های عمرانی و تنها 22 درصد در امور جاری هزینه می‌شود.

وی بیان داشت: ساختمان ترمینال شهری، اتاق کنترل ترافیک، کلنگ‌زنی بوستان 12 هکتاری، سرای محله، ساخت المان شهدای گمنام، آرامستان، بوستان شهر آفتاب، ساخت شهرداری محمدیه، بوستان مهرگان، پل رودخانه شترک و بوستان جانبازان از دیگر پروژه‌های مهم و شاخص شهرداری محمدیه در سال جاری است.

شهرداری محمدیه ابراز داشت: شهر محمدیه پایلوت طرح غربالگری استان قزوین محسوب می‌شود چرا که این شهر به عنوان یکی از هزار شهر سالم جهان بالاترین سطح مطالعه در کشور را به خود اختصاص داده است.

زاهدپور با ابراز خرسندی از فعالیت‌ها و انسجام شورای شهر محمدیه تأکید کرد: شهرداری و شورای شهر محمدیه که برای چهارمین سال متوالی در استان قزوین نمونه شده‌اند مصداق انسجام و همدلی بین شهرداری و شورای شهر است.

یادآور می‌شود، ساختمان شهرداری محمدیه با 32 میلیارد ریال، بوستان مهرگان در مساحت 22 هکتار، پل رودخانه شترک با 10 میلیارد ریال، بوستان جانبازان با یک میلیارد و 300 میلیون ریال، المان شهدای گمنام و آرامستان در 12 هکتار و با 30 میلیارد ریال اعتبار و همچنین شهر آفتاب با یک میلیارد و 700 میلیون ریال از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری محمدیه است.

انتهای پیام/2667/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول