اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد ماهشهر خبر داد

ایجاد تفاهمنامه طرح‌های پژوهشی با شهرداری ماهشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر از ایجاد تفاهمنامه طرح‌های پژوهشی این دانشگاه با شهرداری ماهشهر خبر داد.

ایجاد تفاهمنامه طرح‌های پژوهشی با شهرداری ماهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حسین محمدیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات همین دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: در رابطه با طرح‌های پژوهشی تفاهمنامه‌ای را با شهرداری بندر ماهشهر در زمینه رنگ آمیزی سطح شهر داشته‌ایم.

وی افزود: در این راستا حوزه پژوهشی دانشگاه‌، طرح‌‌ها و مقالاتی را در خصوص نحوه رنگ ارائه داده‌اند که در اختیار شهرداری برای ماندگاری هر چه بیشتر رنگ آمیزی‌ها قرار داده شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر تصریح کرد: همچنین در راستای تعاملی که با شهرداری داشته، توانسته‌ایم برای ایجاد تقاطع غیرهمسطح در مجاور دانشگاه و همچنین توسعه فضای سبز اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با گلایه‌مندی از مدیران پتروشیمی بندرامام در خصوص عدم استفاده از طرح‌های پژوهشی دانشگاه آزاد ماهشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مدیران پتروشیمی بندرامام در خصوص طرح‌های پژوهشی که از سوی اساتید و دانشجویان حوزه پژوهش به شرکت مذکور ارائه شده بود هیچگونه قراردادی با دانشگاه منعقد نکردند.

محمدیان ادامه داد: از مسئولان ارشد شهرستان خواستاریم که در ارتباط میان دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام در حوزه پژوهش برای شناسایی استعدادهای پژوهشگران ماهشهری همکاری‌های لازم را انجام دهند.

*حائز رتبه 14 کشوری

وی با بیان اینکه بیش از 500 واحد دانشگاهی در کشور و جود دارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در حوزه پژوهش رتبه 14 را کسب کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در پایان گفت: از تعداد مقالات پژوهشی ارائه شده، 179 مقاله معتبر این دانشگاه که رقم آن در استان برترین بوده در کشور حائز رتبه شده‌اند.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول