اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال همدان خبر داد

ارائه آموزش‌های مختلف در نخستین مجتمع فرهنگی دیجیتال همدان

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان همدان با اشاره به افتتاح نخستین مجتمع فرهنگی دیجیتال استان همدان از ارائه آموزش‌های مختلف در این مرکز خبر داد.

ارائه آموزش‌های مختلف در نخستین مجتمع فرهنگی دیجیتال همدان

فرهاد صدری در حاشیه افتتاح مجتمع دیجیتال استان همدان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مجتمع فرهنگی دیجیتال با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: شبکه ملی فرهنگ مجموعه‌ای است سازمان‌یافته از سامانه‌ای برخط، مراکز فرهنگی دیجیتال، اقدامات آموزشی، حمایتی و اطلاع‌رسانی که با هدف استفاده بهینه از فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی برای تحقق اهداف فرهنگی نظام، تحت راهبری و نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و اجرا شده است.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان همدان به خدمات قابل ارائه در این مجتمع اشاره و ابراز داشت: ارائه نرم‌افزارهای رایانه‌ای، ارائه ابزارهای پیشرفته تولید رسانه‌های دیجیتال، اینترنت پاک، کارگاه تخصصی تولید رسانه‌های دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای، محتوای همراه، خدماتی‌ است که در این مجتمع فرهنگی دیجیتال ارائه می‌شود.

 وی همچنین به بخش آموزشگاه دیجیتال اشاره و بیان داشت: آموزش کامپیوتر بخش جدایی‌ناپذیر زندگی امروزی انسان‌ها است و آموزش آن برای همگان یک نیاز اساسی تلقی می‌شود و دوره‌های برنامه‌نویسی، طراحی وب، مهندسی شبکه، انیمیشن‌سازی و دوره‌های آموزشی مخصوص کودکان دوره‌هایی است که در این بخش برگزار می‌شود.

صدری بخش‌های گیم‌نت، کافی‌نت،بخش بانک نرم‌افزار، بخش کلینیک آی‌.تی را نیز از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در این مجتمع ارائه می‌شود.

وی برنامه‌های آینده این مجتمع دیجیتال را برشمرد و اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های دیجیتال، جشنواره قرآن دیجیتال در قالب مسابقه، مسابقه نقاشی دیجیتال برای کودکان، برگزاری مسابقات رایانه‌ای تحت شبکه و برگزاری تورهای دیجیتال از برنامه‌های آینده این مجتمع فرهنگی است و امیدواریم در آینده بتوانیم با تعامل و هماهنگی با ادارات، با برگزاری کلاس‌های آموزشی رایانه در بالا بردن سطح علمی کارکنان دولت نقش بسزایی داشته باشیم.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان همدان با بیان اینکه اینترنت و گیم‌نت با تخفیف به عموم مردم ارائه می‌شود افزود: کلاس‌های آموزشی در همه رده‌های سنی با 20 درصد تخفیف به هم‌استانی‌های عزیز ارائه می‌شود.

انتهای پیام/89024/صا30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول