اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی منطقه ویژه پارس خبر داد

آماده‌سازی اماکن مذهبی و معنوی منطقه ویژه پارس

مسئول فرهنگی منطقه ویژه پارس از آماده‌سازی اماکن مذهبی و معنوی منطقه ویژه پارس در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

آماده‌سازی اماکن مذهبی و معنوی منطقه ویژه پارس

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام محمد محمودی شامگاه سه‌شنبه در نشست فعالان مذهبی و دینی در عسلویه، اظهار داشت: امروز دشمنان با همه توان برای زیرسئوال بردن ارزش‌ها تلاش می‌کنند و باید با برنامه‌ریزی صحیح در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

وی از آماده‌سازی اماکن مذهبی و معنوی منطقه ویژه پارس در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: با دستور مدیرعامل و پیگیری‌های انجام شده، بسترسازی مناسب برای میزبانی از میهمانان الهی در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

مسئول فرهنگی منطقه ویژه پارس با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: در پایتخت انرژی ایران کارکنان و کارگران شریف صنعت نفت همراه و همگام با مردم متدین و مؤمن ایران اسلامی این روزها خود را آماده حضور در میهمانی خداوند بزرگ می‌کنند.

محمودی افزود: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تمامی پیش‌بینی‌های لازم به منظور استقبال باشکوه از این ماه عزیز و ایجاد فرصتی مناسب برای تأمین شرایط مطلوب در راستای کمک به عبادات و ارتقای روحیه معنوی کارکنان صورت گرفته است.

وی برپایی نمازهای جماعات در اماکن عمومی، صنعتی، اداری و مسکونی منطقه ویژه پارس اعم از کمپ‌های مسکونی، فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس، سایت‌های صنعتی و اداری را یکی از برنامه‌های ماه مبارک رمضان در قطب انرژی کشور برشمرد.

این مسئول بیان کرد: با استفاده از روحانیون مستقر در منطقه و روحانیون اعزامی به این منطقه نماز جماعت با حضور با شکوه کارکنان، کارگران، متخصصان و مردم شریف منطقه در تمامی اوقات شرعی در تمامی اماکن عمومی، صنعتی و اداری اقامه خواهد شد.

مسئول فرهنگی منطقه ویژه پارس تصریح کرد: مراسم سخنرانی ایام ماه مبارک رمضان با حضور روحانیون اعزامی از شهر مقدس قم در ایام این ماه مبارک در مساجد منطقه و فرودگاه بین‌المللی به همراه تلاوت قرآن کریم (جزء‌خوانی) و مراسم احیای لیالی قدر با حضور گسترده اقشار مختلف برپا خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول