اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان صدا و سیمای مرکز گلستان:

رسانه در مقابل هجمه فرهنگی کوتاهی نکرده است

مشاور امور بانوان صدا و سیمای مرکز گلستان گفت: رسانه در مقابل هجمه فرهنگی و هزینه‎ای که بیگانگان به نظام اسلامی وارد می‎کنند به خوبی مقاومت کرده و در ارائه فیلم‎های تأثیرگذار کم نگذاشته است.

رسانه در مقابل هجمه فرهنگی کوتاهی نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ملیحه شکری بعدازظهر امروز در دومین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری گلستان اظهار داشت: گرچه تلاش‎هایی که صورت گرفته در حد انتظار نیست، اما نباید تک‎بُعدی به مسائل نگاه کنیم؛ بلکه باید با جامع‎نگری همه مسائل را درک کرده و با ارائه راهکارهای مفید در راستای کاهش مشکلات اجتماعی برنامه‎ریزی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نقش و تأثیرگذاری صدا و سیما قابل انکار نیست، متذکر شد: البته نقش خانواده مهم‌تر است، بنابراین نمی‌توان با چند فیلم، رسانه «این دانشگاه تربیتی» را نقد کنیم بلکه آسیب‎ها در این زمینه کلی است که همکاری همه‎جانبه می‌طلبد. 

آموزش باید از طریق متخصصان مجرب به طور مداوم وجود داشته باشد

مشاور امور بانوان صدا و سیمای مرکز گلستان با بیان اینکه تلاش‌های دستگاه‎ها نیز در حد انتظار نبوده است، تصریح کرد: باید تغییر نگرش جدی در این حوزه صورت بگیرد تا شاهد اتفاقات مناسب در جامعه و نهاد خانواده باشیم.

شکری با تأکید بر اینکه محکوم کردن دستگاه‎ها به کم‎کاری، مشکلی را حل نمی‎کند، اذعان کرد: با وجود همه تلاش‎های صورت گرفته، اما هنوز در نقطه‎ای قرار داریم که معضلات و ناهنجاری‎های اجتماعی وجود دارند.

وی با اشاره به اینکه آموزش باید از طریق متخصصان مجرب به طور مداوم برای خانواده‎ها وجود داشته باشد، ابراز داشت: اگر زمینه‎ای فراهم شود که این آموزش‎ها و فرهنگسازی درست به صورت رایگان برای خانواده‎ها صورت بگیرد، یقیناً نتیجه‎بخش‎تر خواهد بود. 

تقویت آئین زندگی در مدارس برای کاهش مشکلات موثر است

مشاور امور بانوان صدا و سیمای مرکز گلستان با بیان اینکه همه ما مانند زنجیره به هم پیوسته می‎توانیم اثرگذاری کنیم، اظهار داشت: اگر آئین زندگی، همسرداری و کودکیاری تقویت شود و جزو دروس تحصیلی قرار بگیرد در به حداقل رساندن مشکلات مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول