اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد

برق‌رسانی به 28 هزار مسکن مهر هشتگرد و شهرک ابریشم‌

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: برق‌رسانی به 28 هزار واحد مسکن مهر در هشتگرد و شهرک ابریشم در شهرستان ساوجبلاغ در حال انجام است.

برق‌رسانی به 28 هزار مسکن مهر هشتگرد و شهرک ابریشم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، جلسه تودیع و معارفه رئیس عامل اداره برق این شهرستان بعدازظهر امروز با حضور مقامات عالی‌رتبه ساوجبلاغ از جمله فرماندار برگزار شد.

علی حدادی طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: مسئولیت در جمهوری اسلامی و سمت‌ها در این نظام با دیگر کشورها تفاوت‌های بسیاری دارد و هدف از پذیرفتن مدیریت‌ها فقط باید خدمت به مردم باشد.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهبری معظم انقلاب اسلامی با تمام جایگاه رفیعی که در نزد و قلوب ملت دارند، همواره خود را خادم مردم معرفی کرده و از تمام توان خود برای هدایت جامعه بهره‌بردند و این شیوه درس بزرگی برای تمام مدیران ایران در رده‌ها و مسئولیت‌های مختلف است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ساوجبلاغ افزود: وقتی می‌خواهیم عملکرد یک مدیر را بررسی و ارزیابی کنیم، باید ببینم که این مدیر تا چه اندازه در تحقق اهداف و مسئولیت‌ها موفق بوده و مهمتر از آن باید ببینم که وی در دوران مسئولیت چه خدماتی به مردم ارائه داده و شهروندان از او چه میزان رضایت دارند.

حدادی تاکید کرد: ما فقط نوکر مردم هستیم و مدیران در هر جایگاهی هستند باید تنها در فکر خدمت به مردم باشند و به طور قطع مدیر متعهد و متخصصی که با روحیه بسیجی و جهادی کار می‌کند، کارنامه موفقی خواهد داشت.

* مدیران ولایت‌مداری خود را باید در عمل ثابت کنند

وی با اشاره به روحیه ولایت‌مداری و ایثار ملت ایران افزود: خوشبختانه تمام مدیران ما خود را پیرو ولایت معرفی می‌کنند و باید در عمل نیز  ولایت‌مداری خود را ثابت کنیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از عملکرد مدیر عامل امور برق شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: خوشبختانه برنامه‌های خوبی طی سال‌های اخیر در حوزه برق‌رسانی به مناطق مختلف در این شهرستان انجام شده است.

* برق‎رسانی به 28 هزار مسکن مهر در شهرستان ساوجبلاغ

حدادی ادامه داد: در حال حاضر در حوزه برق‌رسانی یکی از مهمترین کارها مربوط به مسکن‌های مهر است و 28 هزار واحد مسکن مهر تنها در شهر جدید هشتگرد و شهرک ابریشم از خدمات اداره برق بهره‌مند هستند.

وی تاکید کرد:‌ باید با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی اصولی مدیریت جدید امور برق شهرستان ساوجبلاغ، این رقم را به 50 هزار مشترک در واحدهای مسکن مهر برساند که با توجه به پتانسیل‌ها و توانمندی‌های موجود امیدواریم این هدف در آینده نزدیک محقق شود.

لازم به توضیح است، در این جلسه رضا رحیمی به عنوان مدیر اداره برق شهرستان ساوجبلاغ معرفی شد.

همچنین مسئولان این شهرستان از خدمات سعید مردان‌پور مدیر قبلی این اداره تقدیر کردند.

مردان‌پور به مدت سه سال این مسئولیت را بر عهده گرفته بود.

انتهای پیام/2302/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول