اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس:

عقب‌ماندگی مزمن در بویراحمد ‌/ مسئولان همت مضاعف داشته باشند

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس گفت: بازنگری و به‌روزرسانی در توزیع و تخصیص اعتبارات موثر بوده و مسئولان شهرستانی باید در تخصیص اعتبارات اولویت‌ها را مدنظر قرار دهند.

عقب‌ماندگی مزمن در بویراحمد ‌/ مسئولان همت مضاعف داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج غلام‌محمد زارعی در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد به میزان اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته از حیث اعتبارات سال سختی را پشت سر گذاشتیم از این رو امیدواریم در سال جدید که نقشه راه آن توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده است سال اقتصادی خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: با وجود تحریم‌هایی که از سوی دشمنان به کشور وارد شد و امروزه ایران از پیچ و خم تاریخی بزرگی عبور کرده و دولتی خواهد آمد که با مشی اعتدال‌گرایی در خلق حماسه اقتصادی نقش آفرینی می‌کند.

این مسئول مفهوم اقتصاد را گسترده خواند و گفت: حماسه اقتصادی که مدنظر مقام معظم رهبری است باید در برنامه‌ریزی مسئولان نظام جمهوری اسلامی در نظر گرفته شود تا بتوان در مقابل دسیسه‌های دشمنان که از طریق مختلف دست به توطئه علیه نظام و انقلاب زدند ایستادگی کرد.

ضرورت توجه ویژه به برنامه‌های اجرایی شهرستان بویراحمد/مسئولان اولویت‌ها را مدنظر قرار دهند 

زارعی شهرستان بویراحمد را بزرگترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: بویراحمد شهرستان محوری است و مسئولان اجرایی آن باید نگاهی فراتر به برنامه‌ها شهرستان در راستای پیشرفت و توسعه استان داشته باشند.

وی، خاطرنشان کرد: با توجه به مشاهدات صورت گرفته در شورای برنامه‌ریزی و سنتی بودن توزیع اعتبارات بر  اساس پیشنهاد ارائه شده به این شورا توصیه می‌شود که در برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات باید جمعیت هر شهرستان مدنظر قرار گرفته شود.

نماینده دو شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خواستار بازنگری و به‌روزرسانی در شاخص‌های توزیع اعتبارات شهرستانی شد و گفت: مسئولان شهرستانی در سال جاری اولویت‌ها را مدنظر قرار دهند تا بر اساس شاخص‌ها و اولویت‌ها به پروژه‌های شهرستان رسیدگی کرد.

 عقب‌ماندگی مزمن بویراحمد به نسبت دیگر مناطق استان

زارعی با تاکید بر اینکه شهرستان بویراحمد بزرگترین شهرستان استان از نظر جمعیت است، اذعان کرد: با توجه به این‌که این شهرستان در سایه مسئولان استانی قرار دارد و از سر رود شمالی تا جنوبی این شهرستان از نظر زیربناها، شبکه‌ها، روشنایی و ...به نسبت دیگر مناطق دارای عقب ماندگی مزمن است.

وی در پایان تاکید کرد: با وجود امکانات موجود در سطح شهرستان بویراحمد و تفاوت زیاد آن با دیگر مناطق استان انتظار می‌رود مسئولان اولویت‌ها را مدنظر قرار دهند و نسبت به این عقب ماندگی همت مضاعفی داشته باشند.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول