اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان البرز در اولویت قرار دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تسریع در ساخت و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان البرز در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، علیرضا جوانمردی افزود: ورزش در دو سطح قهرمانی و همگانی در حال انجام است که در بخش قهرمانی ورزشکاران در سطوح کشوری، آسیایی و جهانی در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در بخش ورزش همگانی نیز فعالیت‌های در دست اقدام باید تقویت شده و با برنامه‌ریزی و تلاش دست‌اندرکاران ورزش استان و شهرستان‌های تابعه گام‌های بزرگ‌تری در خصوص توسعه کمی و کیفی ورزش همگانی برداشته شود.

این مسئول در ادامه کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید را با توجه به سیاست‌ها و بودجه ناکافی این اداره کل امکان‌پذیر ندانست و خاطرنشان کرد: اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با توجه به منابع اعتباری محدود خود تنها در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و تسریع در این پروژه‌ها عزم مسئولان استانی در توجه هر چه بیشتر به مقوله ورزش و پروژه‌های نیمه‌کاره این اداره کل را می‌طلبد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه فعالیت‌های فرهنگی و امور جوانان این اداره کل را مطلوب عنوان کرد و گفت: در کنار فعالیت‌های خوب ورزشی که در این اداره کل در حال انجام است باید اذعان داشت که فعالیت‌های فرهنگی و امور جوانان این اداره کل به صورت چشمگیری نسبت به سایر استان‌های کشور در حال انجام بوده و گام‌های بی‌نظیری در این خصوص برداشته شده است.

وی در پایان اظهار کرد: هدف ما آن است که در کنار انتقال فن، تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها انتقال فرهنگ را نیز داشته باشیم لذا از همه فرمانداران و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان البرز می‌خواهیم که نسبت به تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ها براساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت ورزش و جوانان اقدام کنند تا با حمایت فرمانداران و پیگیری ادارات تابعه شاهد هم‌افزایی در این خصوص باشیم.

انتهای پیام/2302/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول