اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

پیگیری برای رفع مشکل هیئت انجمن ورزشی انجام می‌گیرد

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: پیگیری‌های لازم در حال صورت گرفتن است تا هیئت انجمن‌های ورزشی از وضعیت موجود فاصله بگیرد.

پیگیری برای رفع مشکل هیئت انجمن ورزشی انجام می‌گیرد

غلام ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: احمد عطایی همچنان به عنوان رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی مشغول به فعالیت و تغییری در این هیئت صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این سئوال که اداره کل ورزش و جوانان برای رفع مشکلات این هیئت چه برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: رایزنی‌هایی صورت گرفته است و برنامه‌هایی را در دست داریم تا مشکلات این هیئت برطرف شود.

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادعای خبرنگار فارس مبنی بر تعطیلی کامل هیئت انجمن‌های ورزشی را تکذیب کرده و گفت: چنین خبری صحت ندارد و پس از رفع مشکلات موجود، این هیئت فعالیت عادی خود را از سر می‌گیرد.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با تحت پوشش داشتن هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران متعدد مشغله کاری زیادی دارد و باید به امور تمام هیئت‌ها رسیدگی کند.

به گزارش فارس، طی یک سال و نیم گذشته به دلیل بروز برخی مشکلات فعالیت‌های هیئت انجمن‌های ورزشی به مرز تعطیلی رسیده است و وضعیت کمیته‌های تحت پوشش این هیئت بلاتکلیف است.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول