اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بویراحمد خبر داد

پرداخت بیش از 13 میلیارد ریال کمک معیشتی به مددجویان بویراحمدی

رئیس کمیته امداد بویراحمد از پرداخت بیش از 13 میلیارد ریال کمک معیشتی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت بیش از 13 میلیارد ریال کمک معیشتی به مددجویان بویراحمدی

زریر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از پرداخت بیش از 13 میلیارد ریال هزینه کمک معیشتی به خانواده‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوب و در خور شأنی این نهاد حمایتی به مددجویان خود ارائه کرده است.

وی گفت: این نهاد حمایتی به منظور حل مشکلات و نیازمندی‌های مالی و معیشتی مددجویان به جامعه هدف کمک‌های معیشتی پرداخت می‌کند تا حداقل باری از مشکلات آن‌ها رفع شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 13 میلیارد و 115 میلیون و 400 هزار ریال به‌ عنوان کمک معیشت به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده که این نهاد حمایتی علاوه بر پرداخت کمک معیشت، خدمات حمایتی ارزنده‌ای به آن‌ها ارائه می‌کند.

وی، توانمندسازی مددجویان را از اهداف مهم کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد و گفت: در این راستا به مددجویان واجد شرایط تسهیلات اشتغال، کارانگیزی و قرض‌الحسنه جهت اجرای طرح‌های اشتغالزایی پرداخت می‌شود تا بتوانند درآمدزایی برای خود و خانواده داشته باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بویراحمد دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت را خدمات عمرانی، فرهنگی، درمان و کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش امدادگران این نهاد حمایتی بر این است که با ارائه خدمات و برنامه‌های مختلف به نیازمندان تحت حمایت در زمینه توانمندسازی شرایط برای خروج تدریجی از حمایت این نهاد را فراهم کنند.

انتهای پیام/82011/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول