اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی در جمع دانش‌آموختگان مرکز عالی تربیت‌مدرس:

برنامه آموزشی مبتنی بر قرآن را در دستور کار قرار دهید/ پرهیز از تکرار در برنامه‌های دانشگاهی

امام جمعه مشهد گفت: برنامه آموزشی و تربیتی مبتنی بر قرآن را در دستور کار خود قرار دهید و برنامه تکراری دانشگاه‌های دیگر را به دانشجویان خود آموزش ندهید.

برنامه آموزشی مبتنی بر قرآن را در دستور کار قرار دهید/ پرهیز از تکرار در برنامه‌های دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌‌الهدی ظهر امروز در جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان مرکز عالی تربیت‌مدرس و استاد قرآن کریم که در تالار ابن‌هیثم تربیت معلم شهید بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: برنامه آموزشی و تربیتی مبتنی بر قرآن باید در دستور کار قرار گیرد و برنامه تکراری دانشگاه‌های دیگر به دانشجویان آموزش داده نشود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما در قرآن حق تدبیر نداریم و تنها می‌توانیم تدبر کنیم، افزود: تدبر اندیشه‌پذیری و تدبیر اندیشیدن است.

آیت‌‌الله علم‌الهدی اظهار داشت: درک و فهم قرآن به عنوان دانشی مستقل مساله مهمی است و اگر اندیشه قرآن به عنوان جریانی مستقل مورد توجه ما قرار گیرد، تاثیرگذاری و اندیشه‌پذیری آن مشخص می‌شود.

امام جمعه مشهد افزود: امروزه در عرصه هنر، مساله هنر قرآن در حوزه کتابت و حوزه قرائت به عنوان ابتکاری نوآورانه در دنیا مطرح شده است.

انتهای پیام/70005/ق10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول