اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

ریشه مشکلات کشورهای اسلامی در پیروی نکردن از تعالیم قرآنی است

استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه ریشه مشکلات کشورهای اسلامی در پیروی نکردن از تعالیم قرآنی است، گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نظام اسلامی، ترویج قرآن و تلاش در راستای نهادینه کردن مفاهیم متعالی آن در جامعه است.

ریشه مشکلات کشورهای اسلامی در پیروی نکردن از تعالیم قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدحسین فروزان‌مهر در دیدار با محمد مشمول، نفر دوم رشته قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار حکومت مردم‌سالاری دینی، توجه به مفاهیم قرآنی و حرکت در مسیر تعالیم انسان‌ساز آن همواره به عنوان یک اصل مورد توجه قرار داشته است.

وی افزود: قرآن کتاب علم و حکمت است و انس و الفت با آن علاوه بر نورانیت درونی، زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ فردی و اجتماعی می‌شود.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به تاکیدات موجود در آیات و روایات مختلف مبنی بر تعقل و تدبر در قرآن تصریح کرد: رمز تمام توفیقات مسلمانان عمل به آموزه‌های این کتاب آسمانی و همچنین ریشه مشکلات کشورهای اسلامی در پیروی نکردن از تعالیم قرآنی است.

فروزان‌مهر ضمن تقدیر از این نخبه قرآنی، وی را مایه افتخار کشور و استان دانست و بر انجام حمایت‌ های لازم از نخبگان، فرهیختگان و نام‌آوران عرصه‌های علمی و فرهنگی تاکید کرد.

در این دیدار معاون هماهنگی امور زائران استانداری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مدیران فرهنگی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/70002/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول