اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه عنوان کرد

تحقق 72 درصدی طرح‌های اشتغالزایی در گناوه

فرماندار گناوه گفت: میزان تعهد اشتغال گناوه در سال گذشته 4 هزار و 342 نفر بود که 72 درصد آن تحقق یافته است.

تحقق 72 درصدی طرح‌های اشتغالزایی در گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی حبیبی منش صبح امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال و توسعه کشاورزی استان در گناوه گفت: در سالی که رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی نامگذاری کردند، حماسه سیاسی آن آبرومندانه و شایسته از سوی امت غیور و همیشه در صحنه محقق شد و اکنون نوبت مسئولان است که در تحقق حماسه اقتصادی مجدانه بکوشند.

وی افزود: انتقال دولت به دولت نباید باعث کم انگیزگی مدیران شود و باید هر دستگاه نسبت به تعهدی که دارد تا نتیجه نهایی آن را پیگیری کند.

وی گفت: میزان تعهد این شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال 4 هزار و 342 نفر بوده که بیش از 72 درصد آن تحقق یافته است.

فرماندار گناوه افزود: از 4 هزار و 342 نفر تعهد اشتغال گناوه در سال گذشته، بیش از 3 هزار شغل آن تحقق یافته که پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نقش موثری در تحقق این مهم بوده است.

حبیبی منش با بیان اینکه تسهیلات اعتباری در بخش مشاغل خانگی دو برابر شده است، گفت: سال گذشته 67 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری در بخش اشتغالزایی و مشاغل خانگی به گناوه اختصاص یافت که با افزایش 2 برابری آن متقاضیان این مشاغل افزایش یافت.

وی گفت: امسال نیز بیش از 297 میلیارد ریال تسهیلات در بخش مشاغل خانگی و اشتغالزایی آماده ابلاغ است که لازم است سازمان‌ها و ادارات ذیربط طرح‌های اشتغالزایی به متقاضیان معرفی کنند.

فرماندار گناوه افزود: امسال تعهد اشتغال در گناوه 2 هزار و 345 نفر اعلام شده است که با توجه به ظرفیت‌های اشتغالزایی پیش بینی می‌شود در نیمه امسال این میزان اشتغال محقق شود.

وی از پیگیری دستگاه‌های اجرایی ارایه دهنده طرح‌های متقاضیان و بانک‌های عامل این شهرستان در پرداخت تسهیلات به متقاضیان قدردانی کرد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول