اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تأکید کرد

لنگرگاه و خور بندر گناوه باید تغییر یابد

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه لنگرگاه و خور بندر گناوه جوابگوی توقف شناورها و تخلیه و بارگیری لنج‌ها و کشتی‌های باری نبودند لازم است به مکان دیگری انتقال داده شود.

لنگرگاه و خور بندر گناوه باید تغییر یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند پیش از ظهر امروز در بررسی وضعیت لنگرگاه و تخلیه و بارگیری شناورها در بندر گناوه گفت: اکنون شناورهای این بندر در عمق منهای 3 در مد کامل پهلو می‌گیرند که بعضاً به عمق کم دریا شناورها با مشکل عدیده‌ای مواجه هستند.

وی با بیان اینکه روش سنتی در تخلیه و بارگیری کالا برچیده شده است گفت: حمل و تخلیه کالا با کانتینر بهترین روش جابه‌جایی کالا در صادرات و واردات محسوب می‌شود که باید این مهم در شناورهای بندر گناوه عملیاتی شود.

حسنوند تأکید کرد: اکنون 540 لنج باری و تجاری در گناوه در امر صادرات و واردات فعالیت می‌کنند که متأسفانه بعضاً در زمان جو دریا با مشکل مواجه می‌شوند.

وی در تأمین اعتبار لازم در سال 92 برای جانمایی و اجرای بندر جدید گناوه تأکید کرد و گفت: با ایجاد بندر جدید در گناوه لنگرگاه فعلی به مرکز توریستی و تفریحات آبی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ 66006/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول