اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دریابانی گناوه خبر داد

کشف بیش از 5 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانان گناوه

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه گفت: با هوشیاری ماموران پاسگاه مرزی دریایی بندر ریگ محموله 5/5 میلیاردی کالای قاچاق طی عملیاتی شناسایی و توقیف شد.

کشف بیش از 5 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانان گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا جمالی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پاسگاه مرزی دریایی بندر ریگ این فرماندهی در حین گشت زنی و کنترل شناوران ورودی به اسکله به یک فروند موتور لنج‌باری که از مبداء امارات متحده عربی وارد اسکله این بندر شده بود مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: در این خصوص ماموران پس از کسب تکلیف از مقام قضایی شناور مذکور را مورد بازرسی دقیق قرار دادند، که در این بازرسی صورت پذیرفته ماموران موفق به کشف محموله بزرگ کالای قاچاق شامل 20 دستگاه تلویزیون LED ،35 دستگاه کولر گازی، 300 دستگاه گاز کولر، یک هزار عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه، هفت هزار و 400 قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی، 5 هزار شعله لامپ، 80 قطعه لوازم یدکی خودرو و ... کشف و ضبط کردند.

جمالی اضافه کرد: در این راستا سه نفر قاچاقچی دستگیر و ارزش ریالی محموله مکشوفه توسط کارشناسان گمرک بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شد.

37 هزار لیتر سوخت قاچاق در گناوه کشف شد

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه در ادامه گفت: در یک عملیات مشترک این فرماندهی و نیروی انتظامی دیلم 37 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک فروند شناور باری کشف شد.

جمالی افزود: این شناور که این میزان سوخت قاچاق را بارگیری و قصد خروج از آب‌های ساحلی ایران را داشت با به کارگیری وسایل و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی و راداری، اوایل امشب شناسایی و توقیف شد.

وی اظهار کرد: در این ارتباط دو نفر دستگیر و شناور حامل سوخت برای سیر مراحل قانونی از آب‌های ساحلی دیلم به گناوه انتقال داده شد.

جمالی ارزش محموله سوختی توقیفی را بالغ بر یک میلیارد و 110 میلیون ریال برآورد کرد.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول