اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار چمستان در مازندران:

تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل روند کندی دارد

بخشدار چمستان گفت: تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل کند پیش می‌رود.

تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل روند کندی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، رضا دلدار پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نور که در بخش چمستان برگزار شد با خیرمقدم و تقدیر از تدبیر فرماندار نور در برگزاری جلسات شورای اداری در بخش‌ها به بیان موقعیت بخش پرداخت و لیستی از مشکلات را ارائه کرد.

بخشدار چمستان اظهار داشت: این بخش با 699 کیلومترمربع وسعت و 95 پارچه آبادی با جمعیت 52 هزار نفری ثابت و حدود یکصد هزار نفری شناور کمتر مورد توجه مسئولان ملی و استانی قرار گرفته و همچنان از چرخه پیشرفت عقب مانده است.

وی تغییر کاربری‌های بی‌حد و حصر و احداث ویلا توسط خوش‌نشینان، بیکاری جوانان، عدم وجود کارخانه متناسب، کمبود فضای آموزشی و تحقیقاتی، مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه، کندی شبکه اینترنت و قطع طولانی مدت، نامناسب بودن راه‌های روستایی که بعضا با رانش زمین و ریزش کوه همراه است را بخشی از مشکلات این بخش عنوان کرد.

دلدار به کندی تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل اشاره کرد و ابراز داشت: از این بابت از مردم منطقه عذرخواهی می‌کنم که با لحاظ کردن موقعیت اقتصادی کشور و تحریم‌ها صبر پیشه کردند ولی توقع دارند دیگر شاهد مرگ عزیزان خود در این محور نباشند.

بخشدار چمستان از دیگر مشکلات این بخش را در حوزه بهداشت و درمان اعلام کرد و افزود: امکانات اورژانس، آزمایشگاه و پزشک متخصص در بخش چمستان به نسبت جمعیت زیرپوشش بسیار ناچیز است و یا وجود ندارد.

وی نبود ادارات و دفاتر نمایندگی در بخش از جمله ثبت اسناد،راهور و...،بلاتکلیفی زمین‌های خارج بافت و عدم دریافت خدمات، عدم نظارت و کنترل بازار چمستان، هدایت فاضلاب شهرک صنعتی به رودخانه، عدم بازسازی و تجهیز مدارس در سطح بخش و مشکلات اوقافی زمین‌های روستایی و تعیین حدود آن را از دیگر مشکلات این بخش برشمرد و خواهان پیگیری، توجه و رفع آنها از سوی مسئولان شهرستانی، استانی و ملی شد.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول