اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی جیرفت:

جاده‌های روستایی در اولویت کاری قرار دارند

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جیرفت گفت: جاده‌های روستایی در اولویت کاری سال جاری قرار دارند.

جاده‌های روستایی در اولویت کاری قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، جواد ایران‌نژاد در بازدید نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از منطقه جبالبارز شمالی از توابع شهرستان جیرفت اظهار داشت: با وجود اینکه جبالبارز منطقه‌ای کوهستانی است، اما هیچ کوتاهی از سوی این اداره در این منطقه صورت نگرفته و تمام تلاش و کوشش خود را در این زمینه به کار برده‌ایم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی با بیان اینکه جاده‌های روستایی در اولویت کاری سال جاری قرار دارند، افزود: با توجه به اینکه راه زیر ساخت توسعه بوده، بیشترین فعالیت در این زمینه صورت گرفته است.

ایران‌نژاد برای اصلاح و توسعه راه‌های روستایی قول مساعدت و همکاری داد و تصریح کرد: با توجه به کشاورزی بودن این مناطق در صورت وجود راه‌های آسفالته می‌توان در زمینه صادرات محصولات کشاورزی به طور جدی اقدام کرد.

نخستین حضور مسئولان در روستای گمین پس از انقلاب

همچنین محمد رشیدی یکی از اهالی روستای گمین در این بازدید اظهار داشت: طی 34 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی این نخستین بار است که مسئولان در این روستا حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در همین منطقه جوانانی تحصیلکرده وجود دارد که دارای پست‌های مدیریتی هستند‌‌، ابراز داشت: با توجه به اینکه این روستا 11 کیلومتر تا بخش جبالبارز فاصله داریم، مشکل عمده در این مناطق آب، برق و راه آسفالت است که می‌طلبد، مسئولان برای بهتر شدن اوضاع چاره‌ای بیندیشند.

رشیدی با بیان اینکه در این روستا برای نخستین بار انتخابات شوراها را با همت بخشداری برگزار کردیم، عنوان کرد: خدماتی نیز در این روستا توسط اداره برق انجام شده که از جمله آن ایجاد پنل‌های خورشیدی است، اما این پنل‌ها یک سری معایب دارند، بر همین اساس با توجه به فاصله پنج کیلومتری این روستا با برق فشار قوی می‌طلبد، برق‌رسانی انجام شود.

انتهای پیام/80010/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول