اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان:

جاده‌های گلستان پرترافیک است، رانندگان احتیاط کنند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به حجم بی‌سابقه عبور و مرور در معابر برون‌شهری گفت: رانندگان احتیاط کرده و از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.

جاده‌های گلستان پرترافیک است، رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، علیرضا قدمی اظهار داشت: به دلیل نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان سفرهای تابستانه شهروندان این روزها به اوج خود رسیده است.

وی جاده‌های استان گلستان را پرترافیک و دارای حجم تراکم خودروی بالا اعلام کرد و گفت: رانندگان باید در این فضا از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند و خصوصاً در ساعات آغازین صبح حتماً خودرو خود را در جای امن متوقف و استراحت کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان وضعیت تصادفات طی یک ماهه گذشته در سطح استان را 50 درصد کمتر از سال گذشته عنوان کرد و گفت: این موفقیت حاصل تلاش مأموران پلیس راه و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون هیچ‌گونه محدودیت ترافیکی در سطح راه‌های استان وجود ندارد، تصریح کرد: گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه به صورت شبانه‌روز در سطح راه‌ها حضور داشته و با تخلفات حادثه‌ساز برابر قانون برخورد می‌کنند.

قدمی در پایان به رانندگان توصیه کرد به توصیه‌های پلیس در طول مسیر عمل کرده و احتیاط را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول